hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

آرام نامه

هیچ وقت مثل الان شاد نبودم.یعنی هرکی مثل من ۴۵ دقیقه  ب.......ا حرف بزنه اینجوری کیفور میشه.

وای که چقدر خندیدم وقتی جکم رو نفهمیدی و ژای تلفن اصرار داشتی توضیح بدم.هرچی میگم اینا رو من نباید بگم مامانت باید بگه

باز میگی بگو.آخرم مجبور شدم بگم:کتاب دین و زندگی صفحه ی ۲۱۱ زمینه ی اول....

نظرات 13 + ارسال نظر
تینا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://tinak.blogfa.com

حالا ماکه دین و زندگی نداریم چیکار کنیم هان؟

گوشت رو بیار....

تینا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

ما اصلا دین و زندگی نخوندیم
زمان ما بینش بود
هیچوقت هم از دین و زندگی خوشم نیومد
گوشمو آوردم زود باش بگو!

اینجا؟آی دی داری؟

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

تینا راست می گه
ما که دین وزندگی نداشتیم چکار کنیم

خب شما میتونین از کسانی که دین و زندگی دارن بپرسین

روشنا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

قبیلی من بودم

بله.از حس قشنگش فهمیدم عزیزم

مانلی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ http://i-am-still-ok.blogfa.com/

یلدا خانومی میتونی حدس بزنی من کیم؟بیا به این آدرس. ببینم چقدر تیزیا:)
راستی با کی حرف زدی انقدر مشعوف شدی شیطون؟;)
منم دین و زندگی نخوندما

تو؟از دوستای نتی هستی یا واقعی؟فامیل نباشی؟النازی؟النازی.
هستی خوبه؟جای من ببوسش.خوب شناختم؟
ولی الناز که دین و زندگی نمیخواد بخونه.یعنی کی میتونی باشی/آی دنت نو.
ًا ما این روزا انقدر ازین حدس ها زدیم خمون پوکید.شما دیگه ما رو دست ننداز

مانلی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

نه الناز نیستم. مگه نگفتی چرا گم شدم؟ خوب اومدم دیگه. شناختی؟ ۲۳ سالمه

عزیز دلم.....نه بذار یه جور دیگه حرف بزنم.بچه آخه چرا با قلب من بازی میکنی؟مگه میشه عزیزترین دوست وبلاگیم و کسی که به وبلاگم روح میبخشید رو یادم بره؟تو عزیز دل خودمی.

مانلی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

هنوز نشناختی؟ از کلمه ی دوست جونا هم نشناختی؟

ججججججججون دلم.انقدر دلم واسه این حرفات تنگ شده.دوست جونا....وای دوست دارم

پریا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.blogme.blogfa.com

با کی حرف میزدی شیطون؟!



آی من انقــــــــد خوشم میاد از این شکلک: و این: و کمی هم این:

با کیانا......
منم انقدر خوشم میاد یه عمل کاملا عفیفانه رو جلافتانه بنویسم که قیافه ی تو اینجوری بشه.ولی اون آیکون دست زیر چونه زدن ناز تر بودها.

مانلی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

منم از این خوشم میاد پری. یه جورایی مشکوکه.
خانوم خانوما داری می بازیا. حدس بزن

مووووووونی منی دیگه.آخه عزیز دلم مگه میشه ببازم

روشنا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://tanzlatanz

یلدا جون آخه همه تنها خورند
هیچ کس نمی گه!!!!!!

جکش اینه:یارو میره خواستگاری ، بعد که دختره رو میبینه ازش می پرسن: خوب چطوره؟ پسندیدی؟
میگه : اینجوری که نمیشه . یه محرمیتی چیزی بخونین ، درست و حسابی ببینمش. اونا رو محرم می کنن و یارو حسابی می بیندش. ازش می پرسن: خوب بالاخره پسندیدی؟
جواب میده : نه! دماغش خیلی بزرگه!
کتاب دین وزندگی هم راجع به زمینه ی اول تشکیل خانواده بود.گرفتی یا بازم بگم؟

کیانا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://namehayeekhatkhati.blogfa.com

باشه یلدا خانوم حالا دیگه منو مسخره میکنی ؟؟؟
کووووووووووووووووووووووووووووووووووفت خوب
این ابراز احساسات بود
خیلی نامردییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

کیانا عزیز دلم من کی باشم که بخوام تو رو مسخره کنم؟
من که همه اش از تو تعریف کردم.خب وقتی با تو صحبت کردم شارژ شدم دیگه.دروغ بگم؟
مگه من چی گفتم؟کجا تو رو مسخره کردم.باز معلوم نیست چی رو اشتباه خوندی.اصلا اینا رو ول کن.خودت چطوری ماه من؟
من هلاک اون کوفت گفتنتم

روشنا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

الان من موندم کجای این پست خنده داشت؟

پاییـــــــــــــــــــــــــزان یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ق.ظ

بچه مردمو گیج نکن هموطن یلدام

یه نفرم که مثبته نذار بمونه هاااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد