hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

برای مانلی عزیزم

این پست یه بهانه است واسه تشکر از زحمات دوست عزیزم.از وقتی برگشته رو پاهام بند نیستم.از خوشحالی نمیدونم چیکار کنم.انقدر انرژی دارم که میتونم یه فیل رو بلند کنم(به این امیگن اعتماد به نفس کاذب)دلم واسش تنگ شده بود.الان که اومده واقعا احساس میکنم.....

دوستانی که از پارسال وبم میان میدونن چقدر این دوست به من کمک کرده.ازون موقعی که یکی وبم رو هک کرد و مانلی گفت یه وب دیگه بسازم و ازون لحظه هایی که میرفتم وبش میدیدم دورش شلوغه میومدم اینجا میدیدم هیچکی نیست و ناامید میشدم بگیر و برو تا اون روزایی که کیمیا....

هیچ وقت اون روزا رو یادم نمیره.یادم نمیره تو همین اتاق بودم.گریه میکردم.تو به من زنگ زدی.نزدیک به نیم ساعت باهام حرف زدی.وقتی میگفتم ناراحتم واسم جک میفرستادی.هیچ کدومشون رو یادم نرفته.اما حیف که نمیدونم چجوری باید جبران کنم.و امروز برای چندمین بار کمکم کردی.خودت نفهمیدی.اما با حضورت دوباره به اینجا آرامش بخشیدی.

از وقتی تو رفتی روز به روز اینجا دلگیرتر شد.البته بودن کسانی که همیشه کنارم بودن اما هیچ کس جای تو رو نمیگرفت.گاهی که دلم تنگ میشد میرفتم وب قبلیت رو باز میکردم.وقتی اون پیغام رو میدیدم دلم میخواست گریه کنم.

اما باز هم دوستام بودن.تا اینکه تو چند تا پست قبل تر اینجا دعوا شد.درسته بعضیها میگن دعوا نبود.اما من نمیتونم اسم اون حرفا وتهمت هایی که به من زده شد رو چیزی غیر از دعوا بذارم.

البته خوشحال شدم که این بحث راه افتاد و آقا علیرضا تینای گلم و خواهری اومدن و ایرادهام رو گفتن.اما من بعد از کلی فکر کردن دیدم دورم خالی شده.واقعا احساس میکردم دیگه نباید بنویسم.نمیخوام دوباره گله کنم یا سر بحث رو باز کنم.فقط میخوام بگم اون برخوردها باعث شد فکر کنم هیچکس نیست که یه دوست مجازی واقعی باشه واسم.

شانس آوردم به حرف دوست عزیزم(زهرا)گوش کردم و عجله نکردم.اگه اون روز اینجا رو بسته بودم دیگه مانلی رو نمیدیدم.و الان مانلی عزیزم برای چندمین بار باعث شد این وب سرپا بمونه.

چون یادم آورد که من تنها نیستم.......

مانلی عزیز میدونم که نه بلدم مثل امیر آرام شعر بگم نه مثل پریا منطقی و مهربون باشم(این رو خیلی نمیتونم توصیف کنم.نمیدونم چی بهش میگن؟منظورم اینه هم منطقیه هم ...ولش خودش فهمید چی میگم.کلا بچه ی خوبیه)و نه مثل مترو من یا نانازی(یادش بخیر)چیزای خنده دار بگم.

من میتونم بگم ازت ممنونم عزیزم.خوشحالم که برگشتی.

به همین سادگی.......

راستی تو یکی از پست هام گفته بودم مامان میخواد سیم اینترنت رو برداره؟حالا میخواد برداره.

یعنی دوستانه گفت تسلیم شو.و دیگه نرو نت.

خلاصه اینکه این مدت(تا ۲۰خرداد)از خودم چیزی نمیخونین.اما اگه داداش گلم وقت داشته باشه میگم بیاد و کامنتا رو گاهی یه جوابی بده(از طرف خودم)

دیگه نمیدونم چی بگم.الان خیلی خوشحالم........

فقط یه خواهش دوست ندارم این تیکه های اول باعث بشه اینجا دوباره شلوغ بشه.از خانوم ((د))عزیز هم خواهش میکنم اگه میاد زیر پاش رو نگاه کنه.یه وقت قلبی رو له نکنه.

پی نوشت:کمتر از یه ماه به تولدم مونده.دارم ۱۷ساله میشم.پیر شدیم رفت.

نظرات 20 + ارسال نظر
خواهری جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

این یعنی اگر بار گران بودیم رفتیم،اگر نا مهربان بودیم رفتیم.
یلدا خوشحالم که یه دوست واقعی داری،نه مثل ما! خوشحالم دوستی داری که با بودنش کنارت، خوشحال میشی.از شما ممنونم مانلی خانوم که یلدای مارو خوشحال میکنید،ما که نتونستیم...
مراقب خودت باش عزیزم...
دعا میکنم تو درس هات موفق باشی
خداحافظ.

ای خدا.خواهری تو دیگه چرا؟باز به سرش زد.بابا من اگه تو این پست دقیقا به تو یا خیلی های دیگه اشاره نکردم چون فقط یه تشکر بود از کمک های مانلی عزیزم.وگرنه جای شما که تو قلب ما محفوظه.
قربون اون آیکون خوشگلات برم معذرت میخوام.
دلت میاد دلم رو بشکنی؟
حالا بخند دیگه.آها.حالا شد.بوووووس

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم من رو لینک کنی
بعد من رو خبر کن تا من هم شما رو لینک کنم....

حالا فعلا یکم حرف بزنیم تا بعد ببینیم خدا چی میخواد

پریا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.blogme.blogfa.com

الهی
منطقی و مهربون!





بووووووس:*

شرمنده.نمیدونستم چجوری توصیفت کنم.
خیلی بهتر از منظقی و مهربون هستی.ما یکم تو بیان مشکل داریم.
بوووس

علی تنهاست شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام خواهری گل

شما امر بفرمایید ما مجبوریم! اطاعت کنیم
اول درس دوم درس سوم هم درس
معدل امسالت خیلی مهمه برای دانشجوی دانشگاه شریف شدن

سلام داداشی.
نمیخوام مزاحم تو بشم.بعدش هم دوست ندارم به کسی مدیون بشم.فعلا که میام نت.
البته شریف حقوق نداره.
تو که دعا میکنی واسه شیراز دعا کن.
هییییییی یادش بخیر.چه امیدهایی واسه شیراز داشتیم......

آلیس(سلدا) شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.sellda.blogfa.com

سلام یلدا جون کجایی دختر من صبحها میتونم آن بشم اگه میتونی یه ساعتی بگو بهم راستی الان آپم یلدا بابت لینکت شرمنده یادم رفته بود یعنی چون خیلیا موندن همینجوری دارم لینکشون میکنم

سلام عزیزم.چشم عزیزم.چشم عزیزم.سعی میکنم.
نخیرم.دلم رو تیکه تیکه کردی.نامرد........
اومدم خوندم

معصومه شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.ordibehesht1369.blogfa.com

خوشحالم که خوشحالی خوشگله ...

ممنون عزیزم.بووووووس

علی تنهاست شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

مزاحم؟مدیون؟معلوم هست چی میگی؟

شیراز یا مشهد؟

تازه من که با تو قهرم.شیراز جانم شیراز

دختر خردادی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://d-khordad.blogsky.com/

به به خانمی جان خوبی؟
پیش پیش تفلدت مبارک
نمیخوای تفلد من تبریک بگی؟

مرسی عزیز.
ممنون.مگه تولدت کیه؟تفلدت مبارک

خواهری شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

یلدا من دارم میرم سفر، ۲ ماه و خورده یی نیستم.
یا حق

الهی عزیز دلم خب یعنی من نمیبینمت؟دلم واست تنگ میشه.از الان جای خالیت رو حس میکنم.کجا حالا؟

پاییـــــــــــــــــــــــــزان یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ق.ظ

الهی تولدت پیشاپیش مبارک! ان شالله که امتحانات رو به بهترین نحو پشت سر بذاری و ببینیمت باز هموطن یلدام

خوشحالیم از خوشیحالیت

ممنون عزیزم.دین و زندگی رو که گند زدیم.حالا تا ببینیم بقیه چی میشه.
مرسی عزیزم.منم به برکت وجود دوستایی مثل شما خوشحالم

مانلی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://i-am-still-ok.blogfa.com/

http://i-am-still-ok.blogfa.com/

یعنی چی اون وقت؟یعنی آپی؟
چشم عزیز دلم

مانلی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://i-am-still-ok.blogfa.com/

مرسی یلدای قشنگم. اصلا توقع نداشتم یه همچین پذیرایی مفصلی برام راه بندازی. من خودم نمیدونستم انقد باعث آرامشم. می دونستی؟
ممنونم که جنبه های خوب وجودمو بهم یادآوری میکنی. امیدوارم بزرگ نمایی نکرده باشی. دلم میخواد قانون نیوتون درست باشه و این آرامشا بهم برگرده. خداکنه

راستش نتونستم اونجور که میخوام بنویسم.
هستی عزیزم.حیف که زیاد نمیبینمت.قربونت بشم به خدا گریه ام میگیره اینجوری میبینمت.
بزرگنمایی دیگه چیه؟شاید بعضی حقایق رو نگفتم(که یه وقت پررو نشی)اما زیاد نگفتم.
من که هر روز واست دعا میکنم.میدونم چه حالی داری.اما بهت قول میدم زود زود خوب شی.آخه تو مثل من احمق نیستی.امیدوارم نباشی.چون من تا همین 1ماه پیش هر روز گریه میکردم.اما الان کم کم دارم آروم میشم.
مخصوصا وقتی تو کنارمی.....مانلی عزیزم برایم بمان....

آلیس دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

یلدا جون کجایی پس یعنی منو نبخشیدی باهام قهری یلدا اگه اومدی این ایمیلمه با همین آن میشم بهم خبرشو بده
sellda64@yahoo.com

مگه میشه نبخشم؟فقط....(باشه به خودت میگم)
عروس خانوم من ازت ناراحت نیستم.تو آی دی هم فعلا نمیرسم آنلاین شم.اما واست چیزی میذارم.بووووووس

مانلی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

عزیزم من کمک دارویی دارم. تو هم احمق نیستی جان دلم. احساسات دخترو داغون میکنه. من با دارو سرکوبش میکنم. البته دارم سعی می کنم

میدونم فدات شم.مهم اینه که داری باهاش میجنگی.میدونم که میتونی.
راستی مونی داشتی انواع دوست رو میگفتی من کدوم یکیشم؟
واسه چه وقتایی خوبم اونوقت؟احتمالا واسه وقتایی که انقدر عصبانی هستی دلت میخواد یکی رو بزنه.منم لاغر...:دی

علی تنهاست دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام خواهری جون

امتحانا چه طوری پیش میره؟تا حالا خوب بوده؟

سلام داداشی.
دین وزندگی رو که همه ازش می نالن.اما جبرم رو خوب دادم.

آلیس چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

یلدایی من آیدیتو ندارم برام بزار

فدات شم من که اددت کردم.کافیه acceptکنی.
yaldayalda7777@yahoo.com

علی تنهاست پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

آفرین...جبر رو که خوب بشی بقیش همه رو 20 میشی

ادبیات افتضاح بود.قاصدک قرار بود حذف بشه اومد.نیم نمره.ایییی خداااااا
مملکته داریم؟

نیکو شایان پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ http://sarbala.blogfa.com

ایشالا که خوب میدی امتحانا رو

علیرضا(مردی از مترو) شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام

خرداد ماهه و التهاب امتحانات!!!

میدونم الان این حرفی که میزنم مثل فحش میمونه براتون ها!!!!

ولی باور کن یه روزی برمیگردی و به این روزا یه لبخند تلخ میزنی و ...

موفق باشی.

سلام.التهاب کیلو چنده؟
نه.ناراحت نشدم.منطقیه.
فکر نمیکنم بخوام این روزا برگرده.
یو تو

گوریل فهیم شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

یلدا خانم
استیو اسم گیتار احسانه
واسه گوش دادن به رادیو هم کافی لینک به اون گندگی رو که بالا گذاشتم کلیک کنی
حالا اون نقل قوله چی بوده ؟ :)

نقل قوله رو که نمیشه گفت.منم خجالتی.
فکر کنم خودتون فهمیدین.اگه بازم نفهمیدین در گوشی میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد