hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

حواس پرتی

ـ ببخشد عزیزم میشه بعدا اس ام اس بدم

+ حتما ماه من.برو گمشو.


ا۱ـین قسمت بالا اس ام اسی بود که بی اختیار نوشتم.اما نفرستادم.این جمله ی آخرش رو فی البداهه نوشتم.این نتیجه ی همینه که فکرت پیش یکی دیگه است داری به یکی دیگه اس ام اس میدی.ازین سوتی ها زیاد دادم.داشتم از آزمایشگاه می اومدم(آزمایش خون نه اون یکی)و فکرم مشغول بود همون لحظه به دختر خاله اس ام اس دادم که بگم با پسر خاله ام بیان بریم بیرون.

این متن اس ام اسم بود:من از آزمایشگاه اومدم با نیما بیاین بریم دسشویی.

بله....


۲ـچند روز پیش یه پستی نوشتم اعصابم خیلی خورد بود.شانس آوردم پرید.این مدت یکم درگیر امتحانا بودم وتا۲۲خرداد درگیرم.واسه همین زیاد وب دوستام نمیرم.البته وب خیلی ها بدلایلی به اسم خودم کامنت نمیذارم.چند روزی حالم گرفته بود(میدونین که؟یه روز خوشم یه روز دیوونه میشم)قرص های معده ام تموم شده و دوباره دل دردهام شروع شد.با کیانا هم یه چند روزی مشکل داشتیم که با دعای پاییزان از خر شیطون پیاده شدیم و صلح کردیم(ازین صلحایی که اسلام رو به خظر میندازه)

۳ـ شما اگه وارد یه وبی بشین اما صاحب اون وب باهاتون پدر کشتگی داشته باشه و از بخت بد از نوشته هاش خوشتون بیاد چیکار میکنین؟اگه نخوام برم اینجوری شاید هیچ وبی نمونه که توش بچرخم.شاید شما هم جای من بودین یه هویت جعلی واسه خودتون میساختین......

۵-حذف شد

۶ـامتحانا تا الان بد بوده.دین و زندگی رو۱:۲۵ غلط ژیدا کردم(که با تصحیح قشنگ دوستان تا۱۷هم احتمال داره بشم.پس هرچی میگم شما ۲نمره کمترش کن)جبر خوب بود شاید بیست بشم.

ادبیات ۱نمره غلط.حسابان نیم نمره.......

دعا کنین مصححین به خط خوشگلم گیر ندن.......

۷ـچند روز پیش خیلی بیکار بودم.تو وبای مختلف میرفتم.به وب گوریل فهیم واسه اولین بار سر زدم.جالب بود.خوشمان آمد.فقط یکم نفهمیدیم جریان این برنامه های رادیوییش چیه؟یعنی تو رادیو میان حرف میزنن؟آقا خب نفهمیدم دیگه.ندانستن که عیب نیست نپرسیدن عیبه.

گوریل جان بیا بی زحمت ما رو روشن کن.

۸ـدیشب رفتم رمان بگیرم.خانواده گیر دادن نگیر الان هم تو امتحاناته همم چند وقت دیگه تولدته(آخه کادوی مورد علاقه ی منه)رفتم تو مغازه و کلی رمان باحال داشت.از شوهر آهو خانوم بگیر تا زندگی من(که تو وب بانوی عزیز تعریفش رو خوندم)خلاصه گفتم گروناش باشه واسه تولدم بخرن.یهو چشمم به یه کتاب کوچولو افتاد:اعلامیه ی حقوق بشر.

از فروشنده پرسیدم این چیه؟یه لبخندی زد و گفت حقوق بشر(یجوری گفت انگار فرمالیته ترین چیز دنیاست)خلاصه منم گرفتم و دیشب نصفش رو خوندم.انقدر شعار بود که خودم خسته شدم.راستی تو کجای دنیا این قوانین رعایت میشه؟حالا اگه از منم برسن این چیه یه لبخند میزنم و میگم:حقوق بشر.

پی نوشت:شما تا چه حد به نشانه ها معتقدین؟امیتونین بهشون اعتماد کنین؟یا فقط از کنارشون میگذرین؟اصلا میبینینشون؟

نظرات 14 + ارسال نظر
VpnServ دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.1.vpnserv.biz

این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید ، شما پس از اتصال به این سرویس ، در زمان باز کردن وب سایت، درخواست شما به سرور ما ارسال شده و از این سرور دریافت می شوید و به دلیل اینکه سرور ما در کشور آمریکا واقع است ، بدون هیچ فیلترینگ می توانید از سرویس سایتهای فیلتر شده استفاده نمائید

ما از همین وطن خودمون بریم تو سایت راحت تریم.فیلتترینگ هم با اینکه دست و پاا گیره اما به جون میخریمش.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

من به نشانه ها به شدت معتقدم
ضمنا برو درستو بخون همه دراتو ۲۰ بشی
مهربووووووووووووووووون با من بمووووووووووووووووووون
البته بهد از امتحانات

سلام عزیزم دلم.بوووووووووووووس
اما گاهی نمیشه بهشون اعتماد کرد.اگه من به نشانه ها عمل میکردم تا الان مرده بودم.شایدم من نمیفهمم.قبلا بیشتر بهشون توجه میکردم.
چشم میرم عزیزم.الان وقت استراحتمه.
این قسمتش رو جلو جمع جواب نمیدم:دی

روشنا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

باز یادم رفت
این فبلی من بودم
پیری و هزار درد دیگه

میدونم.ما عادت داریم عزیزم.
از نحوه ی تایپ کردنت معلومه چشماتم مشکل دار شده.خوب میشی

امیر دهنوی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. برای ورود به سایت ما می تونید تو گوگل بزنید لینک نگار دات کام تا براتون بیاره . تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

ما با درد بی بازدید کننده ای ساختیم.دیگه نمک رو زخممون نپاش

مسیحا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام
خوبی
من از این سوتیا دادم
اما نه به شدت تو
در مورد پست کامنت قبلی هم اینقدر لحن نوشتت تند بود
منم کوشولو
ترشیدم
اینو کودک درونم میگه ها
یعنی تند نوشته بودی
گفتم مزاحم نشم
همین
اما بهت همیشه سر میزنم
لینکت کردم
و خوشحال میشم بهم سر بزنی
شاد باشی و خوش
به روشنا هم بگو
14 سال و چند ماه پیری حساب نمیشه
چند ماه از ماها سنت بیشتره

سلام.ممنون که جواب دادین و روشنم کردین.چون من فکر کردم...
مسیحای عزیز شما کامنتای دوستان رو بخونین و منصفانه قضاوت کنین.لحن من تند بود یا اونا؟من که دومین کامنت داتر جان رو هم جواب ندادم که قائله ختم شه.اما دوستان مایل به ادامه ی بحث بودن.منم نمیخواستم با سکوتم بهشون اجازه بدم که هرچی میخوان راجع به من بگن.فقط از خودم دفاع کردم.و اگه دیده باشین خیلی از موارد رو قبول کردم(مثل حرفای مترومن)
بابا کوشولو.لپت رو بکشم؟
کودک درونتون خیلی نانازه ها.
ممنونم.من بگم؟چرا۱۴سال و چند ماه؟کی ۱۴سال و چند ماه از کی بزرگتره؟
من دوست پیر ندارم

معصومه سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.ordibehesht1369.blogfa.com

نشانه ؟!
فکر کنم دیدم تا الان اما متاسفانه سریع ازشون رد شدم ...
راستی خسته ی امتحانا نباشی ...

ندیدی؟نیمی از عمرت فناست عزیز دلم.
کیمیاگر رو یه مرور بکن.
ممنون عزیزم.با این جمله ی مهربونت خستگیم پرید.بووووووووس

پاییـــــــــــــــــــــــــزان چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ق.ظ


سلام یلدام

باز با کیانا می پریاگه قول میدی ایندفعه نمیری بگیریش قبول

عزیزم ایشالله که به نتیجه دلخواهت میرسی توی این امتحانات

اونچیزی که توی بندهای اعلامیه حقوق بشر اومده مدینه فاضله ای بیش نیست

پیشاپیش تولدت مبارک خوشگلم

سلام خانومی.دیگه نمیای طرفای ما.حالا دیگه باید سراغت رو از مترو من بگیرم؟
خب تو که دیگه منو دوست نداری.
مرسی عزیزم.
بعله.حالا زیاد سیاسیش نکن.
ممنون

پاییـــــــــــــــــــــــــزان چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ق.ظ

جونم برات بگه که به نشانه ها سخت معتقدم ولی در تشخیصشون دچار مشکل میشم اکثراْ

یه دوره بیا پیش خودم.زندگیت زور و رو میشه.
مثلا زمین و زمان دست به دست هم دادن که بگن کیمیا به درد تو نمیخوره.من سرسختانه گفتم نه شما دارین شوخی میکنین.بعلهههه

علی تنهاست چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ

منو که میشناسی.به هیچ چیزی اعتقاد ندارم!

میدونم.شما فقط به ا.ح.م.د.ی.ن.ژ.ا.د اعتقاد راسخ داری.چه عجب

روشنا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

امتحانات تموم شد؟
آره؟
چرا جواب نمی دی
خسته نباشی

تموم؟نه بابا.۴تاش مونده.شیمی فیزیک زبان و عربی مونده.
اینم جواب.گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی.
ممنون.

روشنا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

راستی چه طوری برات خصوصی بذارم؟

بستگی داره چی بخوای بگی.از الان بگم من میخوام درسم رو ادامه بدم ها.
گذشته از شوخی اگه میخوای خصوصی بذارری تو یه پستی اون وسطا بذار.
نکنه تو هم بخوای دعوا کنی؟

مسیحا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

روز زن بر شما مبارک
این برای شماست:
http://masiha1.blogspot.com/2010/06/blog-post_03.html

خواهری پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

داشتم رد میشدم دیدم چراغ روشنه، اومدم سلامی ارز کنم برم،حال سلام نمیکنم،تا دوباره برگردم
۲۳ خرداد چه خبره؟

خواهری جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

راستی، چون با برنامه مینویسم،عرض رو اشتباه نوشته بود،دیگه یادم رفت درست کنم.

نامرد تو که دیگه نمیای(آیکون ناز کردن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد