hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

کنکوری شدیم رفت!!۱!

سلام.ببخشید دیر کردم.کامینداریم(به قولیکی ازدوست جونا)الانم اومدم همون کافینت.پشت همونسیستم که فاصله نداشت(دکمه ی فاصله) 

الان کارنامه امرو گرفتم.نتایج اعتراضاخوببود.چون به مرگ گرفته بودنم الانبه نظرم خیلیبهتر شده. 

توراه وسط خیابون جفتک میپروندم.فکر کنین با مانتوی آبی و شال سفید رفتم مدرسه.مدیرمونجوابسلامم رو هم به زور داد.شما که نامحرم نیستین.۱۸/۸۴شدم. 

چون غریبهنستین یه اتفاق دیگهرو هم به عرضتون میرسونم.علی تنهاستو یادتونه؟تووبم میومد.داداشمجازیم بود.چند روز پیش از هم ناراحتبودیم(مثل همیشهسگ و گربه بودیم)اون اس ام اس داد اگه میخوای اینرابطه ادامه پیداکنه باید ایناخلاقتو(قهر کردن)ترک کنی.منم گفتم نمیخوام ادامه بدیم.بعدشمتحتتاثیر دیالوگ تردید که همون لحظه میدیدم گفتمدیگه نمیخوام بشنوم.اونم گفتبای.و پرونده ی ۱ساله ی خواهر برادریمون بسته شد.به همینراحتی.لطفاازم توضیح نخواین.چون میدونم بچه بازی در آوردم.جوگیرمدیگه. 

واتفاق جدیدم اینه که یه دوست پیداکردم که به زودیباهاشآشنا میشین. 

خب دیگهمن برم.اینسومین اریه کهمینویسم و پاکمیشه. 

پی نوشت:کنکوری شدیمرفت.واسمدعاکنین بخونم و منحرف نشم

نظرات 29 + ارسال نظر
کیانا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://namehayeekhatkhati.blogfa.com

خوبه که یه دوست پیدا کردی....

تو کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

معصومه چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

می تو

مسیحا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://masiha1.blogspot.com

بله

عسل پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام عزیزم ببخشید که تولدت رو به موقع تبریک نگفتم خوشحالم که معدلت خوب شد امیدوارم همیشه همینجوری خوشحال باشی

ممنون

معصومه پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.ordibehesht1369.blogfa.com

درس بخون .. درس ...

وایسادی گفتی دبه

خواهری جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

کجایی؟ خبری نیست از تو!! جواب پیغامای مارو هم که نمیدی.
کجایی یلدا؟

goftam ke net nadaram.yadete migofti famila gooshte hamo bokhoran ostekhoone hamo door nemindazan_

nicol شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ


نفیسه روشن رو میشناسی?....
سلام یلدا جون دیروز داشتم دورخیز رو نگاه می کردم نفیسه روشن رو آورده بودن مساحبه نمیدونم دیدی یانه زندگیش یه جورایی شبیه تو بود یا قراره زندگی تو شبیه اون بشه ان شا ... که میشناسیش بازیگره
میگفت در سال دوم یه تئاتر اجراکرد با گروه مدرسشون و در سطح تهران اگه درست بگم برنده شدن تو هو درسال دوم به این چیز رسیدی دیپلم ریاضی داره مثل تو لسانس حقوق گرفته یعنی وکیل شدن دیگه مثل آرزویی که تو داری
ولی حالا بازیگر شده تو چی؟
حیف که نیستی بینی من و برو بچ کلاس رفتیم کجا کلاس تقویتی ثبت نام کردیم
اگه وارد ساختمونش بشی فکر نمی کنی اینجا همون جا(زادگاهمون)است؟

nicol شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ق.ظ


یادم تو یه عقیده سرسختی داشتی؟
میگفتی نمخوای تا آخر عمرت ازدواج کنی ؟
دیشب به یه نتیجه ی مهم رسیدم ؟
فیلم گوشواره رو دیدم !!!
فهمیدم تو راست می گفتی ؟
من چقدر خنگ بودم اونموقع نمی فهمیدم چی میگفتی؟
بالاخره من و تو خانم فولاد یه نقطه اشتراک پیدا کردیم هممون از مدها بدمون میاد

nicol شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ

منظورم مردها بودنه مدها

روشنا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

کنکوری نازم
ایشالله پشت کنکوری نشی
معدلت هم خیلی خوبه
آفرین

آلیس جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.sellda.blogfa.com

دلم برات تنگ شده بود یلدا جونم بشین بخون از همین الان

خواهری چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

kojayi? khili bi marefati :(

nicol=مریم شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

از تابستونت استفاده کن درس های پایه رو فراموش نکنی راستی از خواهرت چه خبر کنکورش خوب بود زمردی می گفت خیلی خوب داده به نظرم این طبیعیه ؟راستی اگه سلمونی به زور جواب میده خودت مقصری اون از آدمایی که باهش دهن به دهن کنن خوشش نمیادراستی سعی کنمنحرف نشی من که خودمو به زور نگه داشتم از همه طرف دارن تحریکم میکنن به قولمعروف این film hay e mostahgal

nicol شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

بیا گاج ثبت نام کن ما که کلاس درود نرفتیم بیا بیرم اونجا ساختمانش فک انداز است شنبه ها 5 تا 6.5
امروز 2/5دومین جلسه ی راگانه اگه خواستی شماره شو از 118 بگیر ثبت نام کن

nicol شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

راستی نفهمیدی کیا شاگرد شدن

nicol شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

امروز دوم مرداد 17 سال پیش یه بچه سفید خوشگل بدنبا اومد بد بعد چند روز بعد شد سیاه
(خودمو گفتم)تولدم مبارک

مسیحا پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://blog.masiha.ir

عسل جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام یلدای عزیز بابت این چند وقت واقعا متاسفم نمی دونم چرا اینجوری شد اما من واقعا خیلی عوض شدم طوری که با یلدا یه هفته ی کامل اصلا حرف نزدم حالا هم میخوام خیلی جدی بهش بگم دیگه نمی خوام با هیشکی دوست باشم امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی

سیاوش یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

تو فقط یه کتک دبش می خوای که بعضی چیزا بره تو کلت...

چرا مگه چیکار کردم؟

سیاوش سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

خودت می دونی دیگه...

خواهری یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام،خوبی؟ میگم نیای یه وقت خدایی نکرده،زبونم لال ،از خودت خبری چیزی بزاری ها،راحت باش همینجوری،ما هم هویجیم اینجا !!!

من که از اول گفتم نت ندارم.شما فکر کردی دارم ناز میکنم.یادته میگفتی فامیسل اگه گوشت همو هم بخورن استخونشونم دور نمیندازن

مسیحا سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://blog.masiha.ir

این نی نی کیه؟

کیانا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://namehayeekhatkhati.blogfa.com

تو وبم نظر بذار باهام چیکار داری

کیانا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

باید بدونم در چه موردی !؟؟

عزیزم تو آنی؟درمورد درس.رشته ات.کمک میخوام

کیانا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://namehayeekhatkhati.blogfa.com

من نه خوبم نه پاک تعریف بیخودی نکن
یادته قبلا چقد میگفتم بیا وبم نمیومیدی هنوزم میتونی بیایی کسی جلوتو نگرفته

کیانا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://nemehayeekhatkhati.blogfa.com

مخاطب ندارن حرف دلمو مینویسم

اتوسا سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://dreamsofglass.blogsky.com

سلام یلدا جون ممنون که به من سرزدی تو هم وبلاگ خوبی داری موفق باشی عزیز.

مصطفی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
از طرف یه جماعت بی معرفت
منو مهران و سامان و الهام و نوشین و فلور و آرشام کوچولو

سلام داداش نامرد.شما ازدواج کردین بچه دارم شدین؟به زن داداشم بگین بیاد ببینمش.
نوشین جون چطوره؟خیلی نامردین.تا وقتی سنگ صبور بودم میومدین.حالا دیگه یادتون از من نمیاد؟اینه رسمش؟

حسنا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ق.ظ http://khateratehosna.blogfa.com/

سلام خوشبختم از اشناییتون,متاسفانه من هم خیلی وقته ازش خبری ندارم

خیلی نگرانشم.خدا کنه سرش شلوغ باشه و نامرد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد