hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

عیدانه

دیشب داشتم واسه خواهرم توضیح میدادم که حوصله ی نوشتن پست عید ندارم.میگه خب ننویس.میگم وبلاگ نویسی یه قانونای نانوشته ای داره.مثلا کسی که وبلاگ داره باید مناسبت های خاص رو یه پست شاید غیر خاص بنویسه. 

من که هرچی چوب کبریت گذاشتم تو چشام صورتمو آب زدم ساعت۲خوابم برد.گویا دیشب نیمی از مردم مثل من بودن.انگار نه انگار خبری هست. 

فال حافظمو تازه الان گرفتم(مرسی پریا که یادم آوردی با وبت): 

در ازل پرتو حسنت زتجلی دم زد        عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد 

جلوه ای کرد رخت دید ملک عشق نداشت       عین آتش شدازین غیرت و بر آدم زد 

عقل میخواست کزآن شعله چراغ افروزد         برق غیرت بدرخشید وجهان برهم زد 

مدعی خواست که آید به تماشاگه راز           دست غیب آمد و برسینه ی نامحرم زد 

دیگران قرعه ی قسمت همه بر عیش زدند      دل غمدیده ی ما بود که هم برغم زد 

جان علوی هوس چاه زنخدان تو داشت          دست درحلقه ی آن زلف خم اندر خم زد 

                                  حافظ آن روز طرب نامه ی عشق تو نوشت 

                                  که قلم بر سر اسباب دل خرم زد 


 

حالا خواهرم میپرسه یلدا خبریه؟میگم آره فکر کنم یکی عاشقم شده.شایدم چندتا. 

اینم عکس معشوق من!!!!حالا هرچی بدون پسوند باپسوند اینوری اونوری میزنم دریغ از۱پیرهن رکابی.همه شون لختن چرا؟؟؟؟؟؟؟منم که عاشق......(فیلم قلب یخی اونجا که ناز خاتون تظاهرمیکنه برزوخانو دوست داره قیافه شو دیدین؟تو عروسی لعبت؟دقیقا اون شکلی شدم وقتی این خوشتیپو دیدم)  

بچه ها عکسو بعد میذارم.بلد نیستم خب

نظرات 22 + ارسال نظر
khahari دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

alan man daghighan hichi nafahmidam :))))
eydet mobarak yaldaaaaaa jonam :X:*

این دیگه مشکل از من نیست عزیزم.شما باید مشکل رو در آی کیوی خودت جستجو کنی

سیاوش دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.0lost0.blogfa.com

سلام!
ممنون از نظرات خوبت یلدا جان.آره عاشق شدم وتا حالا و خوب میفهمم عشق ینی چی
پیدا شدم منظورم همین عشق بود و نامزدم که هنوز رسمی نشدیم البته
خواننده خاموش نباش.حداقل برای من.
باش و بذار ببیننت چراشو تو سرم دارم اما کلمه ای ندارم واسه گفتنش!
ممنون از هم حسیه خوبت.
موف باشی دوست جدید و عزیز.

سلام.خواهش میکنم.چه جالب.اینجا همه اینجور چیزا رو پنهان میکنن.صداقتتون رو تحسین میکنم.
ایول پس۱عروسی افتادیم.پیشاپیش تبریک میگم.
هستم اما با هویت جعلی.میخوام نقاب بزنم.نمیخوام کسی پیش داوری کنه.
شما هم همینطور

مسیحا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://blog.masiha.ir

سال نو شما مبارک دوست عزیزم
امیدوارم سال خوب ، خوش و بسیار شادی در پیش رو داشته باشی

سلام.سال نو شماهم مبارک.ممنون.واسه شما هم ۱سال پراز شادی و مهربونی آرزو میکنم

صدرا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.roozha88.blogfa.com

سلام
امیدوارم امتحانت خوب شده باشه
احتمالا امروز دوباره وبلاگم رو فعال می کنم

سلام.تبریک میگم.خیلی خوشحال شدم.بذارین کنکورم رو بدم میام سر میزنم

مسیحا سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ http://blog.masiha.ir

الان هرچی فکر میکنم معنی این خنده رو نمیفهمم

زهرا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

چه قدر اینجا سوت و کوره دلم واسه اون روزا تنگ شده

درست میشه عزیزم.بذار کنکورمونو بدیم میام حسابی شلوغ میکنم

زهرا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

تمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم شد

زهرا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

من بدم میاد اینجوری می گه:
بعععععععععععععدا درج خواهد شد

[ بدون نام ] جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

چرا تو نمیای اصلا اینجا؟؟؟

ببینم از دیروز تو کجایییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

دارم کم کم نگرانت میشم فردا بهت میزنگم

زهرا جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

دختر قرار نیست بیای اینجا رو سر و سامون بدی
خونه هم که هیچ وقت نیستی پس کجایی تووووووو

فائزه جون یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.bermo0da.blogfa.com

سلام عزیزم
کسی کتکت نزده که حتما باید وبتو اب کنی ها!!!!!!!!
ولی درکل خوبه خیلی وبت
دلم برات این قدر شده ببین

عسل شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

یلدا.............................
یلدا.............................
منم............................

بی معرفت.خطتو عوض کردی هیچ خبری ازت ندارم.چجوری میتونم باهات بحرفم؟

amin شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.karo4u.blogfa.com

salam yalda jan.halet khobe? afarin kheli weblog ghashangi dari va kheli ham mibinam zahmat keshidi vasash.omidvaram hamishe movafagh bashi.by

سلام.مرسی اما من دیگه وبلاگ نمینویسم.ولی دلم نمیاد اینو ببندم

عسل پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

حالت چطوره؟چه خبر؟کنکور چطور بود؟خودت خوبی؟اتفاقی افتاده که اینجا نمیتونم بگم اما کاش .... فعلا من به دلایلی از گوشی محرومماما نتیجه ی قبولی که بیاد مشکلم حل میشهدلم برات یه ذره شده........

خوبم عزیزم.سلامتی.بد نبود.اونجوری که میخواستم نشد.چند شد رتبه ات؟خب ایشاا... زودتر مشکلت حل شه.منتظرتم

عسل شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

منم راستش بخاطر یه سری اتفاقایی که این اواخر برام افتاد تقریبا از درس افتادم اما خب تقصیر خودم بود بازم اشکال نداره رتبه ام جوری شد که شبانه قبول شم اونم به لطف نمره های سال سومم بود ،بگذریم دلم برات تنگ شده چرا دیگه نمینویسی؟

باید باهات بحرفم.شماره مو عوض کردم.کجا شماره مو بدم بهت؟

عسل یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

یلدا چی و گجا قبول شدی؟نمیدونم چه جوری بحرفیم؟

شهرسازی دانشگاه فردوسی

عسل چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

نیستی یلدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا یه ایمیلی چیزی بده شماره مو واست بذارم.تونیستی

مسیحا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://blog.masiha.ir

جاااااااان؟سلام

زهرا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

یادته قبل کنکور میگفتی بذار کنکورمونو بدیم میام......(مرهجعه شود به چند کامنت قبل)
حالا که داره ترم یکمونم تموم میشهخیلی دلم واسه اینجا تنگ شده..........حتی واسه خواهری.....
یلدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

زهرا جان دیگه کسی نمیاد اینجا.خواهری هم نمیدونم کجاست.جوابمو نمیده.اگرهم تا الان وبلاگو نبستم به خاطراون دوستاییه که هیچ آدرسی ازشون ندارم وتنها راه ارتباطیمون این وبلاگه

زهرا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

هنوزم مینویسه بعدا درج خواهد شد!!!!!

خب درج میشه دیگه

دیوونه ! جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

به به سالی که نکوست از بهارش پیداست یلدا خانم . من تازه واردم - یعنی تازه با وبلاگتون آشنا شدم . خیلی جالب بود . مثل دفتر خاطرات - چه نوجوونی پر فراز و نشیبی ... داشتی . معلومه خیلی تجربه هم ازش بدست آوردید . امیدوارم تو زندگی همه تجربه ها به کمکتون بیاد . موفق- سر بلند و شادوسلامت باشید-سال ن. هم بهتون تبریک میگم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد