hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

از کجا معلوم؟

پارسال این موقع ها بود که غیبش زد.و بدبینی های من دوباره شروع شده.بد خلقی هام.لجبازی هام.قهر کردنام.اشک ریختنام....داشتم واسه یکی از دوستام تو چت offمی ذاشتم.بعد دیدم با این حرفام دوباره برگشتم به یه سال گذشته.یعنی این همه زحمت هیچی؟؟؟؟؟؟؟آخرش که داشتم تایپ میکردم میخواستم سرم رو بکوبم به همین دیوار.کیس رو بردارم و پرت کنم.یا با یه لگد بزنم وسطش(کاری که پارسال کردم و کیس شگست)

متن offهام این بود.چون میخوام زنده باشه با عرض معذرت عین متن رو کپی کردم.


Yalda Sabz: nemidoonam

Yalda Sabz: shayad chon be roozayi ke saeed hozooresh kamrang shod nazdik mishim injoori shodam

Yalda Sabz: ama be har dalli ke hast

Yalda Sabz: nesbat behet bi etemad shodam

Yalda Sabz: az koja maloom dokhtar nabashi?

Yalda Sabz: ya masalan ezdevaj nakarde bashi?

Yalda Sabz: ya aslan ye nafar bashi?

Yalda Sabz: ya saeed nabashi?

Yalda Sabz: ya farzad.......

Yalda Sabz: chetori bavar konam hamooni ke migi hasti?

Yalda Sabz: vaghti daghighan eyne saeed too tabestoon bahat ashna shodam

Yalda Sabz: ta ghable eyd baham chat mikardim

Yalda Sabz: bade eyd hozooret kamrang shod

Yalda Sabz: ye modat dige nayoomadi

Yalda Sabz: ta khordad mah

Yalda Sabz: ehtemalan ye rooz on mishi

Yalda Sabz: bahat miharfam

Yalda Sabz: migam 23khordad tavalodame

Yalda Sabz: mikhay gardanbandeto behem hedye bedi

Yalda Sabz: bad yeho gheybet mizane

Yalda Sabz: man rooze tavalodam kooftam mishe

Yalda Sabz: chandrooz bade tavalodaam ye rooz on mishi

Yalda Sabz: migi ke doosam dari

Yalda Sabz: bishtar az hamishe

Yalda Sabz: va dorost sare bezangah

Yalda Sabz: maman mige beram noon bekharam

Yalda Sabz: man mmiram

Yalda Sabz: vase farda gharrar mizarim

Yalda Sabz: farda hamin saaat

Yalda Sabz: haminja

Yalda Sabz: on mishim

Yalda Sabz: fardayi ke hichvaght naresid......

Yalda Sabz:

Yalda Sabz: va tooye yeki az hamin fardaha

Yalda Sabz: yeki az tarafe man

Yalda Sabz: behet zang mizane

Yalda Sabz: ke bebine chera nisti

Yalda Sabz: va bad mifahmam ke to yeki dige boodi

Yalda Sabz: az koja maloom tekrar nashe?

Yalda Sabz: han?

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

خواهری جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

یلدا این کی که داری در بارش حرف میزنی؟

علیرضا(مردی از مترو) جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام

ببین دوست من
زندگی مثل یه رودخونه میمونه
گاهی آرومه
ولی بیشتر اوقات متلاطم
باید موج سواری رو یاد بگیری که بتونی بدون اینکه تخته سنگهای وسط رودخونه زخمی ات کنن از طوفان عبور کنی...

گذشت زمان و دور کردن ذهن از مسائل بحرانی در عبور از بحران آدم رو کمک میکنه.
موفق باشی

پریا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.blogme.blogfa.com

یلدا جان عزیزم
به این ارتباطا اعتماد نکن
تو که خودت یه بار ضربه خوردی ازش
از این مدل ارتباطای نتی
خواهش میکنم احساسی نباش
دوباره خودتو درگیر نکن...

در ضمن عزیزم من شارژو تموم شده و خیال هم ندارم برم بگیرم چون میخوام متمرکز بشم رو درسم و هی انقد اس ام اس ندم...
اون قضیه رو بیا برام تعریف کن نگرانم کردیا..

تینا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ

یلدای من
دخترک حساس خردادی!
نکن!
عزیزم نکن!
بخدا این راهش نیست
خانومم چون برام مهمی بهت میگم

چت راه مناسب شناخت نیست
بعدشم تو الان سنت خیـــــــــــلی واسه انتخاب کمه! یلدای من! به خودت فرصت بده
بخدا این سال ها سال هاییه که تو روز به روز افکارت آرمان هات ایده آل هات همه و همه عوض میشه!
اینقدر روح و حستو درگیر نکن!

درساتو خوب بخون. امتحاناتو خوب بده. از وبلاگت از حضور دوستات از کلاسای ورزشی و ... لذت ببر!
واسه کنکور برنامه ریزی کن و ....

میدونم الان میگی این نمیفهمه من چی میگم! اما یلدا بخدا بخدا تو هنوز خیلی راه داری تا انتخاب یکی که لایقت باشه!
آخه تو الان بر چه اساسی داری دلبسته میشی؟ دو روز دیگه یه دانشگاه خوب یه موقعیت ایده آل! اونوقته که میخندی به طرز فکر امروزت!

یلدا جانم خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم زندگیتو به بازی نگیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

معصومه جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.ordibehesht1369.blogfa.com

دختر زندگی شوخی نیستا ..انقدر خودتو درگیر مسائل حاشیه ای نکن .. تو الان باید تنها دغدغه ی زندگیت درست باشه نه چیزی که ارزش نداره .. خواهش میکنم بیشتر فکر کن ...

بابا دیگه چی کار کنم؟من که در قلبم ورود ممنون زدم.البته اینم اصلا خوب نیست که آدم تنها دغدغه اش درس باشه ها

سیاوش شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

چرا به حرف دوستات گوش نمیدی؟ جواب هم نزاشتی واسشون... همشونم راست گفتن تو این پست خواهر احساساتی دیوونه... حالا می خوای بگم اون نوشت هات برای کی بود؟ بگم , بگم؟ همیشه جلوی حرف های درست سکوت می کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد