hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

تبلد تفلد تولد

سلام.ببخشید یه مدت نبودم.کامپیوترم ترکید.رسمه که پست تولدبنویسیم. 

۱۷سال پیش همچین روزی یه نی نی کوچولو و ریزه میزه به دنیااومد.قرار نبودبیاد.کسی نمیخواستبیاد.چون ۱سال و نیماختلاف سنکمی بودو مامانیش ازپس دوتا کوچولو بر نمیومد. 

حتیقراربود اون بچه بره.اماقسمت بود که بیاد تابشه خواهرمریم و علی.آبجی یلدایاینترنتی مصطفی.ترو اگزمپل مریم.دوست جون مونس. 

داشتم میگفتماین بچه ی بد موقعخیلیزود باشیرینزبونیو شیطنتاش خودش رو تو دل همه جا کرد.قیافه اش شکل موش بود(دوست داشتم عکسبچگی هام رو بذارم ببینین ) 

خلاصهاین نی نی کوچولو بزرگ شد و یهزندگی پر هیجان رو شروع کرد.و شد عزیز دل مامانیش.وبگی نگی یکم هم لوس شدا. 

این نی نی بزرگشدتا شد۱۶سالش.۱۶سالگی واسش یه خواب بود.روز تولدش نحس بود.خودش گریه میکرد.خیلی از خس و خاشاک ها گریه کردن.روز تولدش شروع بدبختی هابود.سالی که نکوست ازبهارش پیداست.این دختر کوچولو که حالابزرگشده بود اون سال از بینرفت.چیزی ازش نموند.کشتنش چون عشقشرو ازش گرفتن....... 

امسال رودوست دارم.امیدوارم۱۷سالگی واسم خوش یمن باشه. 

راستی من شاید تو تابستون نیام نت .دلم واستون تنگمیشه.حالا تو تابستون شاید بتونم مامان اینا رو راضیکنم بیان تهران تا یه قراروبیبذاریم(دعاکنین)شماهم اگه اومدینمشهدمیتونم ببینمتون. 

خبدیگه من برم. 

ببخشید اگهجالب نشد.تو کافی نتنوشتنمنمیاد.تازه فاصله همنمیزنه.ساری. 

دوستتون دارم.باااااااای 

پی نوشت:همیشهاولین تبریک تولد(به جز پیشاپیشها)یاد آدممیمونه.فکر میکنی کی به من اولیش رو گفت؟ساعت۱۱خاله شادونه.

نظرات 19 + ارسال نظر
محمد رضا-کافه تنهایی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://alonenescafe.blogfa.com

تبریک میگم
امیدوارم به همه ارزو های زندگیت برسی

ممنونعزیزم

معصومه یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.ordibehesht1369.blogfa.com

تولد مبارک دختر شیطون ...

ممنون عزیزم شیطونم خودتی

خواهری دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

ببینم تورو، یعنی خواهری بوق دیگه؟! ها!؟ خواهر مریم و علی ...بعد ما اینجا چی کاره هستیم؟!
تولدت برا بار سوم مبارک عزیزم،ایشالا که همیشه موافق باشی و عمر با عزت داشته باشی.

اااااااااااا من که خواهری رو هم گفتم تو ندیدی/ممنون خیلی ماهیییییییی.
یو تو

آلیس سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.sellda.blogfa.com

تولد تولد من عاشق تولدم بدا جونم تولدت مبارک امیدوارم تولد ۱۰۰ سالکیتم بتونم بهت تبریک بگم دوست دارم

مرسی عزیزم.علوسی شما هم مبارک(من تا وقتی بچه دار نشین هر روز تبریک میگم)
بوووووووووووووووووووس.تو چرا نمیای یاهو؟

روشنک!!!!!!!!!!!!!! سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

من برگشتم نت!!!!!!!!!!البته تقریبا!!!!!!فکر کنم سه ماهی هست که میومدم چون درگیز امتحانات بودم وحالا که تموم شده بازم باید یخونم!!!!!!!!!چون هر مدرسه ای بخوام برم ارمون داره و ازمونش هم خیلی سخته باید کلی جون بکنم و تاسوم تیر یا بیست و ژنج تیر دیگه نیام.
تولدت مبارک یلدا کوچولو!!!!!!!!!من هم سه سال و دو ماه و خورده ای دیگه هم سن تو میشم!!
امیدوارم شاد باشی ..

چه عجب.مبارکا باشه خانومی.خوش اومدی.زیاد خودتو درگیر نکن.نمیگم مثل من بزن به بی خیالی اما هنوز زوده بخوای انقدر خودت رو اذیت کنی.
امیدوارم هم نمونه قبول شی هم تیزهوشان.
اگه زود بیای به هم میرسیم.بوووووووووووووس.بای

پریا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.blogme.blogfa.com

خاله شادونه؟!

تولدت مبارکــــــــ

آره.تلویزیون رو روشن کردم داشت میگفت امروز رو به همه ی کوچولو هایی که تولدشونه تبریک میگم.
ممنون

علی تنهاست پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام

خواهر خوشگل و مهربون و گلم تولدت مبارک...

اگه اینجا یک کم دیر تولدت رو تبریک گفتم برا اینه که چند روزه وقت نکردم بیام نت

همیشه شاد موفق باشی و دور و برت پر از دوستای خوب باشه

سلام عزیزم.ممنونم.
خواهش میکنم.دیگه فهمیدم که راس میگی و واقعا کار داری.
دوستت دارم.بووووووووووووس

روشنا یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ

تولدت مبارررررررررررررررررررررک
عزیزم
تو اینقدر کوچولویی
ای جانم
بووووووووووووووووووووووووووووووس

ممنون.نه من کوشولوام.
دلم واست تنگ شده.بوووووووووووووس

روشنا یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ

نمی تونم خصوصی بذارم
بلتتتتتتت نیستم

بلت بودن نمیخواد.چون خصوصی ندارم.تو پست های قبل بذار

مسیحا یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://masiha1.blogspot.com

[گل]
[گل]
[گل]
[گل]

مرسی(قلب)

خواهری چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

بله!!! چقد زود فراموش میشن آدمها،دوستا...حتی خواهری...

عزیز دلم این حرفو نزن.تو تقریبا تنها دوستمی.خودت نیستی.من چیکار کنم؟دلم واست یه ذره شده

مریم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

دستت در د نکنه یلدا جون حالا ما شدیم بجز پیشاپیشها فکر نمیکردم اینو بگی حاشا به غیرتت حاشا ؟؟؟؟؟آخه آیکیو من همون روز که امتحان دادم رفتم مشهد اونجا هم به یادت بودم ولی چکار کنم از بس که توی خونه ی ۵۰ متری عمم تکنولوﮊی پیشرفته است یه اینترنت نداشتن روز تولدت بهت تبریک بگم منم که خر گیر اوردی سر کارم می ذاریآخه ایمیلت کجا بود که برات روز تولدت یه کارت پستال خوشگل بفرستم آره بعضی از آدم ها همیشه دوست دارن فکر کنن که هیچ کس توی دنیای واقعی به فکر شون نیست ولی یلدا خوب گوشهاتو وا کن من خیلی دوست دارم چون خیلی از اخلاقیاتت شبیه خودمه وقتی تو رو میبینم فکر میکنم همون مریم چند سال پیش جلومو نمیدونم درک میکنی یا نه ؟
دوست دارم اینو واقعا می گم
دوست نداشتم هر چی تو دلمه یه جا بگ
ولی خوب گاهی اوقات که دلم ژر میشه ییهو میریزه بیرون

سلام مریم جون.همه ی اینا رو میدونستم.
ممنون که به فکرم بودی.شما همون ترو اگزمپلو نگی به من همه چی حله.
مریم من دارم عوض میشم.دارم سعی میکنم.اما خیلی ازش دور شدم.میفهمی که؟

مریم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

منو بگو اینقدر ذوق داشتم روز تلدت به بعضی بچه ها تو وبلاگ هاشون خبر دادم تو مشهد خوش بگذه ر بدون ما ؟منو خواهرهام با عمه جونم کل مشهد هر چی داشت و نداشت دور زدیم امروز مامانتو تو مدرسه دیدم عربی حسابی عقده ای امضا کردن من که اعتراض کردم هندسه لعنتی هم به خاطر اون ولی خنگ شدم ۱۹.۲۵ یکی نیست بگه راه حل تشریحی بلد نیستس تستی چرا میگی
حالا بگذریم خانم صاحب ال....چقدر خوشحال شده بود می گفت گل کاشتیم ۶۰ تا از بچه ها بالای ۱۸ گرفتن خودش می گفت برشکشت می کنم بازم دوست دارم

من که امروز داشتم دیوونه میشدم.مریم کارنامه ام که گرفتم پسر خاله ام هر چند دقیقه یه بار میرفت آب قند میاورد.منم مثل جسد شده بودم.ای خدا!!!!!!!!۱۱از عربی هیچی نگو که دلم خونه.فیزیکتو چطوری شدی؟میشه بگی معدلت حدودا چند میشه؟زیر۱۹؟
تو میدونی من با صاحب مشکل دارما.......

مریم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

منظورم این بود که خیلی دوستت دارم

بله خودمان گرفتیم شما هم بگین د ما میفهمیم میخواین بگین دوستت دارم

اردیبهشتی چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://okhatkhati.blogfa.com

آخرین نفری که بهت تبریک گفت هم اردیبهشتی بود !! به احتمال زیاد

تولد مبارک عزیزم

نه عزیزم.گمونم سری جدیدی از تبریکات در راه است.دلم روشنه.ممنونم.بووووووووووس
امیدوارم تو مثل ارذیبهشتی های دیگه نباشی

خواهری پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

میبینم که کارنامه هارو دادن، یلدا زود میای نمراتتو لیست میکنی خواهری ببینه بدو
معدلت چند شد؟

سلامعزیزم.چشم.الان

مسیحا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://masiha1.blogspot.com


ممنون.قلب

مریمی یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://maryami-myself.blogfa.com

تبریکات خانوم

واسهچی؟خبریه؟

A friend چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام تولد nسالگیت مبارک الان دقیقا نمیدونم چند سالته
دلم واست تنگ شده

n سالگی؟هروقت فهمیدم کی هستین میجوابم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد