hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

سلام.ببخشید یه مدت نبودم.

نصیحت لازم شدم.

بچه ها سال کنکور همه به نمازو خدا رو میارن چون بهش نیاز دارن.ولی من خیلی ازش دور شدم.

از درسمم فاصله گرفتم.

خلاصه یکم داغونم.اوایل خوب بود.الان بد شدم.نمیدونم.چیکار کنم؟

از تجربه هاتون بگین.ممنون

نظرات 3 + ارسال نظر
اردیبهشتی جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://okhatkhati.blogfa.com

والا من وضعیتم بدتره !
نمیتونم چیزی بگم !!

خواهری پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

الا به ذکرالله تطمئن القلوب

در خانه اگر کس است یک حرف بس است

امین دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

درود به جایه رسیدگی به وبلاگت و اس بازی بشین درس بخون
اگر خدا بخواد قبول میشی پس نیازی به نماز و دعا ظاهری بدرد نمیخوره و خدارو درک کن که بهت مغز داده پس روسفیدش کن

الان باکمک خدا و پدرم با وثیقه ازادم تا کنکورمو بدم
امین.غ مدل 71 منتظر حکم 6 سال بی قرار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد