hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

بابا مگه چند سالمه؟

اول باید بگم من ۳ساله ارتدنسی کردم.۲هفته پیش این سیم میم ها رو از دهنم در آوردن و جاش دندون مصنوعی(همون پلاک)نصب کردن.چند روز اول که همه اش حالت تهوع داشتم.باید۲۴ساعته تو دهنم باشه که فعلا به مرور زمان به ۷ساعت رسوندم(بازم جای شکرش باقیه) 

اما چیز جالبش اینه که مامانم واقعا فکر کرده اینا دندون مصنوعی اند.اون روز از مشهد زنگ زده میگه هم وطن دندونات رو میذاری؟ 

میگم مادر جان الآن اینجوری حرف می زنی فکر میکنن داری بایه نینیه ۶۰ساله صحبت میکنی.بعدا همه فکر میکنن شما ۸۰سال رو دارین.حالا خوددانی.راستی کی اونجاست؟ببینم آبروم پیش کیا رفته. 

میگه ...خانم و ...خانم و ...و....(اینا عمه های دختر خاله ی من هستن) 

خلاصه واجب شد یه سر برم مشهد خودم رو بهشون نشون بدم.بالاخره شاید من رو برای کسی در نظر گرفتن.یه وقت پشیمون نشن.

نظرات 5 + ارسال نظر
مونس جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ

ا! الان دندونات صافه؟ خوش بحالت. من هیچوقت جرئت نکردم ارتودنسی کنم

مامان امروز می گفت باز دندونام کجیده.یعنی زحمتهای ۳سال تو همین ۱روز هدر رفت؟

مصطفی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
مشهد که رفتی توی حرم یاد ما هم باش
وقتی هم که رفتی پز قیافه و دندوناتو بدی امیدوارم موفق باشی
جدی گفتی که دوست داری ازدواج کنی ؟
راستش میگن ازدواج خری هست که برا همه جفتک میندازه اما تا میتونی پشت این سم طلا قرار نگیر که ضربات جفتکش کاریه...
خود دانی....
از ما گفتن

سلام سلام.من آخر نفهمیدم شما تو کدوم پست لیلا خانم کامنت می ذارین.من گفتم ازدو......
اصلا روم نمی شه این حرف رو بگم.امکان نداره.من با دایی ام شرط بستم که تا آخر عمر مجرد بمونم.چیه خودت رو اسیر یه شتر بکنی؟
باشه دعا میکنم واسه تون.اگه ما روحرم راه بدن.آخه اونجا انقدر به حجاب گیر میدن که دخترا رو بیزار کردن.
راستی شما کدوم ورین؟پشت اسبه دارین میدویم.یا به زور خودتون رو به این سم هاش می چسبونین.یا در تعقیب و گریزین یا اصلا ازدواج خره کیه؟

مصطفی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام
تا بحال لیلا خانم نه آپ میکرد و نه جواب میداد
طفلی مث اینکه مشغول بحران ارشدش بود که بحمدالله این سونومی تا یکشنبه بعد تموم میشه
البته با شناختی که من از شما دخترا دارم در هر صورت آبغوره به علت تولید بالا ارزون میشه
در ضمن تا حالا توی پستی که چند تا عکس از استقبال ریس جمهور گذاشته نظر میذاشتم و تا اون پست وجود داره همونجا کامنت میذارم
در ضمن سوال آخری رو بی خیال شو
قربون آبجیم برم

جواب سوالم رو ندادین.شما که لالایی بلدین چرا خودتون خوابتون نمیبره؟

مصطفی شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام
مث اینکه تا جواب ندم کوتاه نمیاین!!!!!
همون اصلا خر کیه؟ درسته
تورو خدا برام دعا کن
نپرس دعای چی.... فقط دعا کن

سلام برادر.اگه جوابتون رو ندادم به خدا واسه اون خره نبود اصلا سوال خره کیه.ولی از شما توقع نداشتم.تو من رو نصیحت میکنی؟پس اسبه و جفتک و...کشک بود؟
بالاخره به تو هم جفتک پروند.اگه دیدیش ادرس من رو نده.چون سعید میخواد درس بخونه.
جدی جدی می خوای......؟
اگه قول بدی من رو هم دعوت کنی یه دعای اساسی میکنم.شایدهم یه یاری ای به خدا رسوندیم.

مصطفی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام به آبجی گلم
وای... نمیدونم از کامنت من چی برداشت کردی
من توی هر پست شما فقط راجع به همون پست صحبت میکنم
توی دو کامنت قبلی من سوالی کردی که من فقط گزینه صحیح رو گفتم
دعایی که گفتم برای جفتک پرونی نبود یه مسابقه هست که برای فقط اول شدن خیلی زحمت کشیدم و دوست داشتم روز مسابقه مطمئن باشم که دعای تورو دارم همین
راستی اگه خره جفتک پروند و دعوتت کردم میای؟

میگم مثل اینکه هیچکی این پست رونخونده.این ها چه ربطی داره به پست من؟
خب برادر عزیز یعنی انقدر دعوت کردن من پرهزینه بود که حرفت روپس گرفتی؟
شوخیدم .تو سر راه اون الاغ خیرندیده قرار بگیر من با کله میام.نیازی به دعوت نیست.خودم مجلس رو راه میندازم.
مگه چند تا داداش مصطفی داریم؟
براتون دعا میکنم.شما هم دعا کنین واسه من و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد