hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

۱ـامروز نتایج رو اعلام میکنن.فکر کنم سوم بشیم.نمی دونستم انقدر هنرمند اینجا داریم.راستی شما که تو تئاتر سررشته دارین به من بگین که موسیقی زنده امتیازه+داره یاـ؟ سازش هم ویالون فرض کنین.جواب رو سریعا ارسال کنین. 

۲ـ باید بگم که بالاخره انتقامم رو ازین معاون هامون گرفتم.نترسین زنده است.فقط سر نمایش یه تیکه دوستم گفت:مریم آروم باش اینجا بیمارستانه.من هم گفتم:من به بیمارستان چی کار دارم؟من مامانم رو میخوام می فهمی؟ 

اینجا بودکه قطره ای اشک روی گونه ی معاونمون چکید.چند نفر دیگه هم گریه کردن.من که اون دیالوگ رو فی البداعه گفتم. 

۳ـخیلی دوست داشتم تو یکی از جلسه های تمرینمون بودین و می دیدین که الکی چه خوش بودیم.آخر نمایش نامه که من باید دادداشم(که بعدا شد خواهر)بغل میکردم.ونمایش تموم میشد.اونجا مربی مون(مربی که چه عرض کنم منتقد بودن.اومد نیم ساعت روحیه مون رو داغون کرد و رفت)گفت هم وطن جان شما می دونستی دختر نمی تونه نقش پسر بازی کنه؟ 

من هم گفتم:مسئله ای نیست.پسر میاریم.این صحنه ی آخر هم پرده ها جمع می شه و اون تیکه ی اصلی رو نمی سازیم.یارو یه چشم غره ای رفت که خودم گفتم راست میگین نمی شه. 

۳ـاه.یادم رفت.شما تا یادم میاد بیکار نمونین.دعا کنین.واسه من مونسی آقا مصطفی و اسبه و نانازی و...... 

۴ـیادم اومد.میخواستم از عاشورا بگم.واقعا من نمی دونم اینا چرا انقدر چسبیدن به این عاشورا؟ 

میدونم عاشورا مال یه ماه پیش بود.گیر نده.بذار بگم.اون روز دیدم در امر به معروف و نهی از منکر نوشتن:رمز بقای اسلام در عزاداری سید الشهدا است. 

حالا بماند که چقدر خندیدم.می خوام بگم واقعا خوشحالم که رازی که تو واقعه ی عاشورا بود برملا شد.شما هنوز به عمق فاجعه پی نبردین.یعنی امام حسین رفت.جنگید شهید شد که ما بیکار نمونیم و عزاداری کنیم و اسلام زنده بمونه!یه وقت فکر نکنین الان عزاداری ها واسه اینه که یه عده صبح تا شب برن پای منبر وبرای یه عده آدم مشتاق دین ودیانت سخنرانی کنن و یه پولی به جیب....استغفرا... 

۵ـبابا من اومده بودم بگم قصد ازدواج ندارم اما مامانم نذاشت.منظورم اینه مامان اینجا نشست تا ببینه من چی مینویسم واسه شما.حالا رفت.راستی خانواده به کامنت هام گیر دادن.جان مادرتون به من بگین هم وطن نه یل... 

۶ـجریان خداحافظی رو که می دونین؟پست آخر تو وب قبلیم. 

من برمیگردم

نظرات 2 + ارسال نظر
مونس یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

اووووووولللللللللل
۱- بله هموطن جان٬ موسیقی زنده امتیاز داره٬ البته بستگی به هیئت داوران داره و اینکه موسیقی رو یکی از بچه های عضو گروه بزنه یا نه.
۲- چقدر خوبه که قدرت بیانت انقدر خوبه
۳ اول- اووووووووو پس مورد دار حرف زدی که!
۳ دوم- قربونت قسمت مونسیش رو زیاد کن
۴- همش هم به این دلیل نبوده. تو این مورد باهات موافق نیستم.
۵- آها یعنی نباید اسمت لو میرفت. اکی هم وطن
۶- یعنی اون وبلاگتو پس گرفتی؟

مونسی فقط دعا کن.بیچاره شدیم.
جواب نظر هم باشه واسه بعد

مونس جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ

هم وطن جان من منظورم شما نبودی. اگر به جواب دومین کامنت لیلیوم نگاه کنی منظورمو متوجه میشی. درثانی٬ شما تنها نوجوانی هستی که برای من کامنت میذاری و لینکت کردم. ممکنه خیلیا بیان و بخونن اما من نشناسمشون. من بخاطر آخرین کامنت پست قبلم یه کم ازت دلگیر بودم که زیاد نمیومدم وبت. آخه میدونی؟ واقعا ازت توقع نداشتم بهم بگی الکی میگم دلم تنگ شده. اینکه ما تو یه شهریم که دلیل نمیشه به هم نزدیک باشیم. من تو اون مدت ندیده بودمش. حالا حله؟
از تیارتتون چه خبر؟ نقش اول شدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد