hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

سلام به همه ی دوستایی که تو این چند روز تنهام نذاشتن و اون هایی که گذاشتن. 

می خواستم این بار که onشدم از سعید بگم اما روزتون رو خراب نمیکنم.فعلا فقط میگم چند روز پیش گفت نامزد داره.بعد از یه هفته گفت دروغ بوده.راستش توقع داشتم شما تو این یه هفته که جواب کامنت ندادم یه چیزی بپرسین اما...... 

بگذریم اومدم ولنتاین رو تبریک بگم. 

ولنتاین همه ی دخترا پسرا مامانا باباها مرغا خروسا اونایی که هنوز جوجه ان تهرانی های مغرور شیرازی های نامرد شمالی های پولدار مشهدی های... 

ای بابا اومدم یه تبریک بگم.فکر کنم کل ایران رو به جون خودم انداختم. 

سعید جووووووووووووونم ولنتاینت خیلی مبارک.صد سال به این سال ها به پای هم پیر شین.ایشاا... قسمت بشه بازم بری مکه ایشاا... دومادیت(من داداشم رو دوماد نمیکنم) 

خب دیگه خلاصه تمام اعیاد اسلامی و غیر اسلامی و ایرونیو...... 

چقدر ور زدم.مبارکککککککککککککککککککککککک  

واسه ما هم دعا کنین.همون اسبه و سم طلاو... 

راستی ازین لحظه من وسعید رسما چیزیم.چی میگن بهش؟اها خواهر برادر(چشمک) 

سعید نخونه:دروغ گفتم.ما هیچم اینجوری نیستیم.ما فقط عاشق همیم.نه چیز دیگه ای. 

برم تا وارد جزئیات نشدم

نظرات 5 + ارسال نظر
vatanclick یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.vatanclick.com

سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

مونس یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

بابا هموطن جان کجا تهرانیا مغرورن؟
ولنتاین تو هم مبارک. نتیجه ی مسابقه رو نگفتی هنوزا٬ نکنه نقش اول شدی نمیخوای شیرینی بدی؟ هوم؟

اصلا مغرور نیستن فقط من تو پاریس که بودم خودم رو به مردم اونجا نزدیکتر میدونستم تا تو تهران.
اول هم یه الغ شد.یه بازیگری که اصلا ۱درصد هم احتمال نمیدادیم.
مونسی میبینی این سعید چه بیمعرفته؟
ولنتاین رو تبریک نگفته هنوز.
خوش به حالت که عماد رو داری

مونس سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

عزیزم بعضیا این چیزا رو مهم نمیدونن. باورت میشه اگه بگم عماد هم به من تبریک نگفت؟علاقه نداره خب. من اولا ناراحت میشدو اما الان هیچ حسی ندارم

مسئله تبریک گفتن نیست.ولنتاین یه بهانه بود برای اینکه یادآوری کنیم که هم رو دوست داریم.من میخواستم هرطور شده واسش یه چیزی بگیرم و باپست بفرستم.واسه همین واسش offگذاشتم که آدرسش رو بده.اون رو که نداد هیچی اصلا جوابم رونداد.گفتم شاید نمی خواد من تو زحمت بیفتم اما حداقل میتونست یه تشکر خالی واسه تبریک خالی ام بکنه.
جب شاید به نظرت بهانه هام بچه گانه باشه اما این مسئله ناراحتم میکنه که سعید هیچوقت اینجوری نبوده.الان یه مدته بی احساس شده.
نمیدونم اما قبلا هربار میگفت دوسم داره میفهمیدم که راست میگه اما الان...
خدا کنه اشتباه کرده باشم.شاید خدا سعید رودوباره به من برگردوند که نشونم بده من درمورد احساسش اشتباه میکردم.مووووووووونس...
چه جوری این اسم صاحب مرده رو بردارم؟

نانازی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://ab5648li.blogsky.com

بسم الله ! این سعید دیگه از کجا دراومد!؟!؟!؟
راستی خانومی توکه میگی اسمت رو نبریم ! آخه اون پایین پستات خودت اسمت رو نوشتی که !!!
بعدشم یه کم از این پسره بگو ببینم ! من یه کم با این تجارب گیس سفیدانه ام ببینم چه جوریاست! فقط اگه دیر اومدم بدون سرم شلوغه ! قهر و قهربازی درنیاری که میام گوشِت رو میگیرم !!

خب درمورد اینکه سعید از کجا در اومده :داستان آدم وحوا روکه شنیدی؟اونا بچه دار شدن وبچه هاشون بچه دارو...
الی سعید.
خب سعید دقیقا از تو......ای بابا تو هیچی نمیگی الان کامل میگم ها.
البته فکر نکنی یه وقت من ازین چیزها سر در میارم.ابدا.
اون اسم ثابت شده.مامانم اون رو که ریز بود ندید.به این کامنت ها گیر داد.حالا به یاری دوستان مشکل اسم ماهم حل میشه.
حالا بذار از سعید بگم.
یه پسری(این رو مطمئنم)n ساله(سن هم وطن+۶).قد۱۸۴وزن ۷۰(حدودا)دور کمر و این ها رو هم دقیقا اطلاع ندارم ولی اگه فکر میکنی ملاکه بپرسم.
وااااای من چرا اینجوری حرف میزنم؟
ببین من حساب کردم اگه یه روزی بخوایم باهم راه بریم(بگو ایشاا...)
من باید کفش۱۵cm(پاشنه اش رومیگم)اینجوری میشم ۱۷۰.که میرسم تا گردنش.بعد من بازوش رو میگیرم و اون هم....
تقصیره توئه من رو به حرف آوردی.ببین تو وب قبلی ام پست تو خجالت نمیکشی راجع به اونه.بخونش.
خلاصه سعید یه موجوده تشکیل شده از:
احساس۱٪.غیرت۹۰٪(من هم که زبون نفهم.همیشه دعوا داریم)عقل هم که هرچی سرچ میکنم erorمی ده.توان واسه کار کردن۹۰٪
روحیه ی انسان دوستی(این دیگه چیه)۰٪.بقیه ی هویتش هم مجهوله(اون ۱۹٪رو خدا خالی گذاشته من آدمش کنم.یعنی اونجا که ما یکی شیم (دل هامون)اون بخش رو من پر میکنم.میشم وجودش.
حالا چه طور موجودیه گیس سفیده باتجربه ی بیشتر پیرهن پاره کرده مامانی؟
اوووووووووه.چه قدر ور زدم.یاد بگیر.بوووووووووووووس ماااااااچ قلللللللللب

ارش چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://antivahhabi.blogsky.com

سلام.ممنونم اومد ی و وبلاکم رو خوندی.گفتی میخوای بیشتر در مورد این وهابیها بدونی.خب مطالب وبلاگمو کامل بخونی میفهمی چون از تاسیسش نوشتم تا........
اون ۳۶۰ رو هم خوندم زیاد جالب نیست.کتاب تاریخ طبری بین علما سندیت زیادی نداره فقط اسم در کرده.من ۱۰ سال هست که مسلمون شدم و محقق هستم و دلیل انتخاب اسلام من هم این بود که قران بر خلاف کتب دیگر غیر قابل تحریف هست وعلم قران فوق الاده هست.گفتی میخوای از سوتی های قران مطلب بزاری نمیتونی اگر عالم باشی البته.عوام الناس قران رو میخونن و بدون علم نظر میدن.قبل از این کار وبلاگ دیگر منو بخون که از اعجاز قران مطلب نوشتم شاید حرفام رو قبول کنید
www.lovegod110.blogsky.com
یا حق

اون وبلاگ ماله من نیست.من هم میدونم که قران بهترین کتابه و به شدت باهاش موافقم.اون آدرس روهم واسه این دادم که میخواستم نظرتون رو بدونم.ممنونم ازتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد