hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

خداحافظ

سلام.وقت ندارم.فقط اومدم بگم که مامانم حسابی گیر داد.فعلا تا وقتی آبها از آسیاب بیفته نمیتونم onشم.دعا منین کوتاه بیاد.دلم واسه همه ی دوستام تنگ میشه. 

دلم واسه سعیدم تنگ میشه. 

دعا کنین واسه ام. 

تا ۱ماه دیگه:خداحافظ 

 پ.ن:راستی کامنت های من پاک شده؟من وبم رو باز میکنم پستهای اولش نمیاد.واسه شما هم اینجوریه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
اچ.آر.کا پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.oxinads.com/?a=27168

وبلاگ زیبایی داری
می خوای از طریق همین وبلاگ درآمد کسب کنی؟
فقط کافیست در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز ثبت نام کنی و تبلیغات انجام بدی
با هر کلیک بر روی تبلیغات تو 800 ریال بهت میدن!
پس همین امروز عضو شو

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ

salammmmmm khobi manam farzan hamoon mozaheme hamishegi vala chi begam hamasham nemishe goft pesara moghaseran va be har dokhtariam ke az to khiaboon rad mishe nemishegoft harze
moshkele aslie jameae ma ineke azadi nadaran azadi ke nadaran moshkele maliam daran haminan ke adamo hayvon bar miaran
vaghti adam noone shab nadare majbur mishe dast be har kari bezane
motasefane pesarae ironiam hardokhtari ke az to khiaboon rad mishe fek mikonan taraf harzast
ine moshkele pesara ke fek nemikonan khodeshonam khaharo madar daran fekre namoose mardomo nemikonan fek nemikonan vaghti be ye dokhtar tike miparonan yekiam hast ke be khaharo madare khodesh tike bendaze
man dige bayad beram golam rooze khili khobi dashte bashi
bye

داداشی جوووووووونم ممنونم از کامنت پر بارت.
اما یه سوال:تیکه پروندن و...به دخترهایی که تو خیابون راه خودشون رو میرن چه ربطی به فقر داره؟
اومدم جواب کامنتت رو بدداداشی جوووووووونم ممنونم از کامنت پر بارت.
اما یه سوال:تیکه پروندن و...به دخترهایی که تو خیابون راه خودشون رو میرن چه ربطی به فقر داره؟
اومدم جواب کامنتت رو بدم یاد یه خاطره افتادم که بعدا مفصلا(از ذکر بعضی جاهاش معذورم.اون ها رو خصوصی میگم بهت)اینجا مینویسم.
امیدوارم سعید پست بعدی ام رو نخونه .اگه بخونه باید منتظر جنگ جهانی بعدی باشیم.یعنی فکر میکنم قاچاقی هم که شده میاد ایران من رو کبود میکنه خوب که مطمئن شد دیگه نمیتونم ازین غلط ها بکنم برمیگرده.
از الان واسه من دعا کن.
داداش جونم از همه ی کمک هات ممنون.خوبی بدی دیدی حلال کن.
عجب رسمیه رسم زمونه قصه ی برگ و...
دارم رو قبر خالی گریه میکنم.
چقدر حرف زدم.حال میده این کامنت هم مثل بقیه مفقودالا ثر بشه.
مواظب سعید من باش.ی برگ و...
دارم رو قبر خالی گریه میکنم.
چقدر حرف زدم.حال میده این کامنت هم مثل بقیه مفقودالا ثر بشه.
مواظب سعید من باش.بابای

مصطفی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
بابا ول کن بیا بلاگفا
خدائیش این همه مشکل رو نداره
من گفتم ....خود دانی

سلام داداشی.ازین ورا؟
من اینجا رو دوست تر میدارم.
درسا خوب پیش میره؟تو دانشجوی کجایی؟ارشد دیگه؟

مصطفی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام
من که همیشه به شما سر میزنم( تقریبا هفته ای سه بار)
خوش به حال بلاگ اسکای که آنرا بیشتر دوست میداری اما خدائیش کامنتی که برات گذاشتم رو امروز دیدم این موارد اصلا در بلاگفا وجود نداره
من به خاطر تصادفی که داشتم این ترم و ترم گذشته رو مرخصی گرفتم
دانشگاه مشهد مقطع ارشدهستم
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد