hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

اومدم یه چیزی بگم و برم.راستش میخوام ازون روزی که سعید گفت نامزد داره بگم.کلی که خسارت جانی به خودم زدم هیچ مالیه رو بگو.وقتی داشتم با دوستش صحبت میکردم که ببینم حقیقت داره یا نه(اون گفت حقیقت داره)یه لگد جانانه زدم به کیس(همون چیز گنده هه ی کامپیوتر که توش از گوشت مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه) جلوش شکست.باورم نمیشد من که تو تئاتر زورم نمیرسید دارقالی رو بندازم واعصاب همه رو داغون کرده بودم حالا چه کردم... 

البته همه میدونستن که منتظرم یکی بیاد تا پاچه بگیرم. 

از خونه زدم بیرون.ساعت۹شب.شاید توتهران ۹زود باشه ولی اینجا چون یه عده مرغ زندگی میکنن ۷شب همه لالا.حالا فکر کنین تو اون وضع تو خیابون راه میرم وبلندبلند گریه میکنم.هنوز دوقدم برنداشته بودم که یه پسر ازکنارم رد شد. 

شرم آوره که انقدر این پسرا خطرناکن که آدم جرات نداره از کنارشون رد شه.یه دور شمسی قمری زدم تا احیانا برخوردی پیش نیاد.رفتم توخیابون اصلی که یه پسر که نمیشه گفت یه حیوون خودش رو به من...(نگم بهتره) 

دیگه داشت حالم به هم میخورد.امنیت رو حال میکنی؟جرات ندارم ازکنار پسرا رد شم.بعد میگن دخترا بدن.دخترها این جونورها رو تحریک میکنن.دخترها تنگ میپوشن.دخترها چراغ سبز میدن.دخترها........اه مرده شور هرچی آدم که خودش رو با حیوونها عوضی گرفته ببرن. 

نکته:اگه میخواین ازین آسیب ها در امون بمونین همیشه یه چاقو یا یه داداشه قلدر به همراه داشته باشین(من داداش میخوام) 

حالا خودتون قضاوت کنین مقصر دخترها هستن یا پسرها یا این جامعه ی...یا فرهنگ خودمون؟

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

عزیزم مشکل گم شدن پستت نیست٬ تنظیم وبلگت اینجوریه که فقط ۳ تا پست اولو نشون میده. خب تو هم دیروقت رفتی بیرون٬ اونجا هم که سابقه نداره. مامانت نگفت کجا میری؟آره عزیز٬ جامعه خرابه

سخت بود اسمت رو بنویسی؟
چرا پرسید من هم گفتم میخوام برم قدم بزنم.انجا شکلکی که مثل قیافه ی مامانم باشه نیست(متعجب.مضطرب.نگران)
چه جوری میشه همه ی پستت ها رو نمایش داد غریبه؟

نانازی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://ab5648li.blogsky.com

حالا داره یا نداره بالاخره؟
من یه ساعت این جوابی که به من دادی رو خوندم هنوزم هیچی ازش سر درنیاوردم ! بعد هرچی حساب میکنم یه ۹ درصدی کم هست اون وسط! منم که بانکی هستم این کم و کسری ها خیلی به چشمم میاد!!
۱٪+۹۰٪=۹۱٪

چی رو داره یا نه؟یعنی الان نفهمیدی چه طوریه؟

مونس شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ

غریبه چیه؟ مونس بودم بابا یلادم رفته بود اسممو بنویسممامانم سیم رو داد یعنی چی؟

Mamanam sime interneto bardasht ta tarkam bede.alan ba gushi on shodam.saeedamo mikham:'(

SaEeD شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ


YaLDA Plz Enghad Esme Mano nayar To iN WebloGe Nahset
Dige Esmamo To In wEB NaBiNaMa

باشه.دیگه هیچوقت اسمت رو نمیارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد