hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

سلام.ما باز چشم مامان رو دور دیدیم اومدیم اینجا. 

وای که چقدر onشدن با مبایل سخته.اومدم بگم خونه ی همسایه ی خاله ام شله زرد نظری میپختن ما هم عین بز سرمون رو انداختیم رفتیم کمک(خودشون تعارف زدن به من چه؟) 

شله رو که هم زدم اول که مثل الاغ از خودم وسعیدم یادم رفت وواسه مونسی وداداش عمادم دعا کردم.بعد باز یه بار دیگه هم زدم وواسه خودم وخودش دعاییدم.بعد هم واسه تمام عاشقا. 

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://alone-boy-m.blogfa.com

سلام یلدا ! خوبی؟
شما هم با موبایل آنلاین میشی ؟
با نیمباز مسنجر ؟
یا یاهو ؟
آیدی من تو نیم باز : man111m
با موب راحته !
من 3 سال هست که استفادده می کنم!

مونس یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ http://moones.blogsky.com

واااااااااااااااای یلدا جون مرسییییییییی که اول برا ما دعا کردی
نه٬ برا این اول ملرو یادت اومد که خدا میخواست اول برا یکی دیگه دعا کنی که دعای خودت هم مستجاب بشه. ایشاللا که دعات قبوله خانمی. راستی از اون جریان نامزد داشتنشو اینا چه خبر؟
آره واللا راست میگی با موبایل خیلی سخته. گوشیتو عوض کردی که میتونی باهاش بیای نت؟

خواهش می کنم.هیچی دیگه نامزد نداشت.ولی این رو گفت که اگه یه روزی ازدواج کرد واسه من طبیعی شده باشه.
مونسی جووووون سعید همش میگه ماکه به هم نمیرسیم.من دوبی تو مشهد.
نمییییییییخوام.
با گوشی بابا میام.البته الان با کامپیتم(یواشکی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد