hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

بوی عیدی

سلام.اول این ایهامی که تو اسم عنوان وجود داره رو برطرف کنم.بوی عیدی نه بوی عیدی(یعنی یک عید) 

عیدتون مبارک.بلد نیستم ازین جمله های که شما میگین بگم.من مثل خودم حرف بزنم بهتره.بچه ها لطفا دعا کنین برنامه ی مسافرتمون جور بشه.من میخوام برم دریا.اینا نمیذارن.آخه حیف نیست تو این روزا بشینیم خونه.به قول همون یارو تو خرمگس:خانه نشینی در این شب دل انگیز(۲هفته ی تعطیلات)به اندازه ی ناسپاسی به خدای متعال است. 

به نظر شما هم امسال زود گذشت؟من که میگم عین سالهای دیگه بود وهیچ هم زود نگذشت.نه اینکه دیر گذشته باشه اما زود هم نبود. 

راست میگن من یه چیز رو خیلی توضیح میدم.خب خاصیتم همینه. 

همین الان خبر رسید که نمیریم مسافرت.ای خدا.من این ۲هفته چی کار کنم؟خب میتونم با عشقم چت کنم.من از الان رفتم تعطیلاتم رو شروع کنم.سال خوبی داشته باشین.واستون دعا میکنم. 

پی نوشت:الان یهویی رفتم وسط حال گفتم بیا بریم مبایل بخریم.یاسی گفت تو پول داری؟ 

من؟خب یه ربع سکه ی تمام بهار آزادی(همون ربعی که به اندازه ی یکی میارزه)دارم.با یه صد تومنی.تو چی؟ 

من پول ندارم.به بابا نگاه کردم روش رو برگردوند که یعنی دورش رو خط بکشم اونم یه خط قرمز به رنگ ۵۰۰۰.مامان هم رفت.من هم پشیمان از کرده ی خود اومدم پیش شما.

نظرات 2 + ارسال نظر
پریا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.blogme.blogfa.com

چه زود تعطیلاتتو شروع کردی!
پس حالا که اینطوره عیدت مبارک!

برای سومین بار میگم.عید تو هم مبارک.

مونس جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

با اون پولا میشد گوشی خردیا
عیدنت مبارک یلدا جان سال خوبی داشته باشی

ممنونم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد