hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

اینم پست. 

خب دوست دارم چیزی که بهش فکر میکنم روبنویسم.الان دارم فکر میکنم چه جوری میتونم با کیمیا حرف بزنم.واسم offنمیذاره.passe id خودش روهم عوض کرده.جالبتر اینجاست که خواهرم گوشی رونمیده.الان میخواستم بهش smsبدم دیدم گوشی روبرداشته.میگم گوشی روبده میگه نمیدم. 

حالا چی کارکنم؟باید باهاش حرف بزنم.چرا هیچکی نمیفهمه؟یعنی خودتون نشده به یکی نیاز داشته باشین؟فکر میکنم گریه گاهی وقتا لازمه.مثل الان.اما چه فایده؟صدام به کجا میرسه؟برمیگرده به خودم.این خودم هستم که صدای ضجه های قلبم رو میشنوم. 

همینجا جلوی همه میگم که انتقام میگیرم.بهش نشون میدم که نمیتونه بامن بازی کنه. 

دوست دارم سرم روبذارم وقتی پامیشم ببینم همه چیز یه خواب بوده. 

نه سعید بوده نه عشق ونه خیانت.نگین این حرفا اثرات نوجوونیه.شما که نوجوون نیستین خودتون روبذارین جای من بگین چی کار کنم؟بگین کی تو عشقم اشتباه کردم؟مگه همه نمیگن آدم باید باعشقش روراست باشه؟دروغ نگه گاهی به خاطر عشق غرورش رو بشکنه وواسه رسیدن به عشقش هرکاری بکنه؟ 

خسته شدم.خدایا چرا من رونمیبینی؟چرا صدام رونمیشنوی؟همه میگن به صلاحت بوده اینجوری بشه.چرا صلاحم رو تغییر نمیدی جوری که به هم برسیم؟که هم رودوست داشته باشیم؟حتما میگین اون به درد تو نمیخوره.مثلا چه میدونم خیلی غیرتیه تو هم که زیر بار حرف زور نمیری. 

خدا جون توکه همه کار میتونی بکنی پس نگو به هم نمیاین. 

نمیدونم باید چی کارکنم.نمیخوام فرموشش کنم.پس دعا کنین مشکلمون حل بشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
مونس پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

یلدا جون من حتما حتما دعا میکنم مشکلت حل بشه. امروز هم تو امام زاده صالح دعات کردم. اما باورت میشه من دقیقا متوجه نشدم هنوز مشکل چیه؟ کیمیا کیه؟ یه کوچولو تو پستات توضیح بیشتر میدی؟

قربونت برم.مگه توواسه من یه کاری بکنی.بقیه که...

مونس جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

یلدا؟ کوشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد