hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

قبل ازین که بزنین کبودم کنین این پرچم سفید رو نگاه کنین(خالی بستم پرچم کجا بود.اگه داشتین بفرستین)فعلا آتش بس میکنیم.آخه شما که نمیدونین چقدر بده وب رو بازکنی نظرات صفرتا باشه.میگم چه جنگی راه انداختم من.اگه ول نمیکردم آمریکا هم میومد به غلط کردم می افتاد آخه میدونی که اون هیچ غلطی نمی تونه بکنه.اول باید آستینام رو بزنم بالا اینجا رو تمیز کنم.بعدش هم بزرگ بنویسم:لطفا گرد وخاک نکنید. 

حالا که بحث سیاسی شد از انتخابات بگم واسه ات. 

دمشون گرم با این انتخاباتشون.خوبیش اینه که سر مردم ۱ماهی گرمه.میشینن تو خونه هاشون کارای بد نمیکنن.دولت هم به کاراش می رسه.بدون هیچ مزاحمی....(چه دل پری دارم!) 

همین انتخابات مجلس.ما که هیچی حالا بچه بودیم و فقط این وسط با دنبال کردن جریانات عشق میکردیم وناظر بودیم.اما بازار عجیب داغ بود.مخصوصا وقتی کشید به مرحله ی دوم.بین کی؟ 

یه اصلاح طلب ویه اصول گرا.حالا به خوب و بدیشون کار ندارم.فقط میخوام نقش مردم رو بگم.آقا این مردم(امثال ما)۱ماه نون و آبشون شده بود این که به...کمک کنن یا به .... 

فکر میکنین چی شد؟آقای اصلاح طلب رای آورد و ماهم که پیر....(قرار شد بی طرف باشم) 

ما هم خوشحال که بدون خون خونریزی تموم شد.اما تازه اول ماجراست. 

آقایونی که باید جناب نماینده ها رو تایید نکردن نماینده ی ما رو تایید نکردن.رد هم نکردن.تا چند وقتی ما پای تلویزیون منتظر بودیم که ببینیم تکلیف چی میشه؟بعد از یه مدت رد صلاحیت شدن .وارد جزییات هم نمیشم.الان ما یه ساله نماینده نداریم. الان تا اینجا به معنای میزان رای ملت است پی بردین؟

امسال هم ایشون رو برای شرکت در انتخابات تایید کردن.نمیدونم عاقبت نمایندگی مجلس ما چی میشه.ولی اینا رو گفتم که شما ببینین چقدر ضایع شدیم. 

ما که فقط ناظر بودیم ورای هم ندادیم ازین بی عدالتی به تنگ اومدیم.وای به حال کسانی که این همه زحمت کشیدن. 

آخ چه پستی شد.الان فکر میکنین فیلتر کنن وبم رو؟ای بابا جوونی و هزار خریت.بی خیال فیلتر.بریم سر خصوصی های این پست. 

به مونس:فکر نمی کردم تو هم تنهام بذاری 

به نانازی:اگه میخوای چادر به کمر وجارو به دست بیای دعوا که بسم ا... اگر هم نه که خوش اومدی لیلی خانوم. 

به داداشی:عجب کامنتی گذاشتی شما.ممنونم که انقدر دلداری ام دادی.ازین هم ممنو که یادآوری کردی همه رو با یه چوب نمی زنن.ببین بین دختر رایج پسرا سر وته یه کرباسن.بی وفا وهزار تا چیز دیگه اند.اما دخترها هم میتونن درست به بدی پسرها باشن. 

پس این مهم نیست که دختر باشیم یا پسر مهم اینه که عاشق باشیم.واسمون دعا کن.عزت زیاد(بازم نتونستم مثل تو حرف بزنم) 

کمی بعد نوشت:خبر خبر.طبق آخرین اخبار یلدا خانومی(تا حالا اینجوری خودم رو صدا نزده بودم.الان دارم از ذوق رو این صندلی بیچاره می پرم)تصمیم گرفته چاق بشه.قرار شد دوستش رژیم خودش رو بیاره.۱روز خورم تا شب تو راح دستشویی بودم.شبم میخواستم رختخوابم رو کنار چاه دستشویی بندازم.خلاصه اش این بود: 

صبح یه لیوان آب عسل.یه لیوان شیر نون ویه چیز دیگه.بعد باز شیر.ناهار.شیر.دوباره شیر ویه چیزی به نام پودر رستم(الان تصویر من اومد تو ذهنتون؟).و شیر خشک.  

من فقط آب عسل و یه لیوان شیرش رو خوردم.به دوستم گفتم شیر خشکش رو زیاد کنه شیر و عسل و گوشت وشیرینی و دنبه و چربی و...رو کم کنه.اون هم ترسید نتیجه ی عکس بده دیگه برنامه رو نداد. 

الان دوستانی که از عرض زیادی برخوردارن لپ دارن این هوا(وایی یعنی میشه من هم اونجوری شم؟)به من بگن چه جوری چاق شم؟جدا از شوخی یه برنامه ی غذایی میخوام.زود تا دیر نشده.جریان ازینجا شروع شد که من دیدم سعید دو برابر من هیکل داره.بعد شروع کردیم به دعوا. 

سعید:وای چقدر کوچولویی تو. 

یلدا:به نظرت به گردنت می رسم؟ (اینجا تریپ غم آلود گرفتم) 

سعید:فکر کنم کوچولو 

یلدا:تو چی میگی؟الان همه حسرت تیپ من رو میخورن.هر چی باشه از تو بهترم. 

سعید:هه هه.تو از من خوش تیپ تری؟ 

یلدا:(اینجا داشت گریه ام میگرفت)حداقل مثل تو گنده نیستم که از در جا نشم.  

سعید:........ 

یلدا:......... 

این جاخال ها تهدیدهای اون و جواب های من بود.زنگ نزن به منکرات. 

حالا کمکم میکنین چاق شم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مصطفی شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ق.ظ

سلام
منظورت از داداشی من بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه منظورت من نبودم پس کو جواب من؟؟؟؟؟؟؟
اگه منظورت من بودم مثلا جواب منو دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قول قدیمیها که پایان هر نامه ای می نوشتن
جواب فوری فوری فوری


Dadashi khodeto migam.mage chand ta dadash daram?alan aslan hal nadaram.saram gij mire ama nemikham be mamanam begam.masalan nazar gozashti?to be ki ray midi?man nemidunam chi begam.faghat midunam az khoda delgiram.ba saeed dava nakardam.faghat dustam manie ye chizi ro goft ke halamo gereft.ah.migam behtar nis dare inja ro bebandam vasam mail bezanam?joz to kasi sar nemizane.to ham ke postamo nemikhuni

مصطفی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام
آبجی جونم
بازم که فینگیلیش نوشتی آخه منه بیسواد چقدر باید چشامو تنگ و مردمکشو گشاد کنم و به سلولهای خاکستری مغزم فشار بیارم تا بفهمم چی نوشتی حالا به هر جهت جواب پیامت رو میدم
1-در مورد سرگیجه هیچ اطلاعی ندارم
2-من به دکتر میر حسین موسوی رای میدم
3-هر چه میخواهد دل تنگت بگو
4-نفهمیدم از کی دلگیری از khoda یا از khodam نوشتی اما یادت باشه
کارساز ما به فکر کار ماست
فکر ما در کار ما آزار ماست
5-مثلا اینجا رو تعطیل کردی اونوقت چی میشه ؟ اینکار یعنی تسلیم شدن نهایی
6-من وبی ندارم اما بخاطر اینکه فکر میکنم افکار ما به هم نزدیکه بهت سر میزنم توی این دنیای مجازی هم که مونث و مذکر معنی نداره پس دوستیها خیلی پاکه اما خدایی اگه دوست داری وبت شلوغ بشه برو به وبهای دیگران سر بزن و البته از اونا بخواه که شما را با یه اسم جذاب لینک کنن در ضمن اگه به وبهای پر طرفدار سر بزنی میبینی که خیلی لینک داره اما شما فقط دو تا لینک داری
7-در مورد من اشتباه فکر کردی من همه پستهاتو خوندم من خیلی بیشتر از خودت به وبت سر میزنم
خب مث اینکه خیلی سرت رو درد آوردم
فعلا بای

سلام.نمی دونی چه خوشحال شدم دیدم نظر گذاشتی
۱ـعلت فینگلیش نوشتنم این بود با مبایل اومدم نت.
۲ـاگه از سرگیجه ام گفتم واسه این بود که چرندیاتم رو ببخشی.
۳ـایول به رایت.حقا که داداش خودمی.البته اون رای نمیاره.اما همین که بهش رای میدی دمت گرم.
۴ـازخدا دلگیرم.
۵ـتسلیم شدن در برابر کی؟کسایی که یادشون نمیاد یه یلدایی هم میشناختن؟نمیدونی چقدر آدم ناراحت میشه وقتی می بینه تو دنیای هیچ کس نیست(تو رو خدا فکر بد نکن.منظورم دوستامه که فقط در ظاهر با منن)
۶ـمن با داشتن داداش خوبی مثل تو نیازی به گدایی کردن نظر ندارم.اما بعضی حرف ها هست که باید به دخترا بگم.مثلا الان من هرچی از احساسم به سعید بگم تو نمی فهمی.
۷ـبازم ممنون که به اینجا سر میزنی.
۸ـاگه وب باحال سراغ داری آدرسش رو بده.دیگه نمیخوام به اونایی که تنهام گذاشتن سر بزنم.
۹ـسرت درد گرفت؟نازی.حالا برو اینایی که گفتم رو هضم کن تا بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد