hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

الان رفته بودم چت روم.یه دختری pmداد..گفت ازدواج کرده.گفتم مگه متاهلا چت میکنن؟ 

گفت من دوست نداشتم.از مردا خوشم نمیاد.رابطه با زن ها رو دوست دارم. 

نمیدونستم چی بگم.تنها کاری که کردم این بود کهignoreshکردم.یه کم ترسیدم و متاسف شدم واسه جامعه ی ما که توش یه همچین آدمایی هستن.یه چیزی میخواستم بگم دیدم زشته. 

اصلا بحث رو عوض میکنیم.من این شعر رو دوست دارم. 

و خداوند روز اول آفتاب را آفرید  

              روز دوم دریا را 

                     روز سوم صدا را 

                               روز چهارم نگاه را 

                                       روز پنجم حیوانات را 

                                               روز ششم انسان را 

                               و روز هفتم 

                                           خداوند اندیشید که دیگر چه چیزی را نیافریده است 

   

پس  

              تو را برای من آفرید 

                                 (از یه شاعر خارجی گونی) 

این شعر رو تقدیم میکنم به کیمیا که میدونم هیچ وقت به اینجا سر نمیزنه. 

خب حالا میخوام از اردو بگم.آقا روز اردو خونه ی ما یه بساطی بود بیا وببین.ماجرا ازین جا شروع شد یلدا خانوم با خواهرش دعواش شد و برای اینکه ۱روز ازش دور باشه تصمیم گرفت اردو نره. 

اما ساعت ۶صبح به طور کاملا اتفاقی از خواب بلند شد.بعد یاد دوستاش افتاد که وقتی اسمش رو برای اردو خوندن دست زدن و ازین که ۱امسال رو یلدا میاد اردو خوشحال شدن.گفتم من میرم اما با یاسی حرف نمی زنم.پا شدم که آهنگ بریزم تو گوشی.یهو یاسی اومد و شروع کردیم به دعوا.تا اینکه یلدا خانوم قهر کرد و رفت تو رختخواب که چی؟من نمیام. 

تا ساعت ۶:۳۰که باز یاسی اومد به یاسی وبه زور بردش تو اتاق و گفت پاشو بیا.حالا نمیخواست خودش رو سبک کنه ومعذرت بخواد.من هم رو صندلی کامپیوتر چهارزانو زدم وگفتم نمیااااااام. 

بعد یاسی اومد گفت مگه دست توئه؟خودم وسایلت رو برداشتم.بعد اومد که لباسهام رو عوض کنه.اول از همه زیپ شلوارم رو باز کرد.من هم زدم تو سرش و گفتم:بچه پررو.از آب گل آلود ماهی میگیره.بعد کلی به حرفم خندیدم و بعد از اجرای یه فیلم هندی من پاشدم که بریم.بعد که رفتم مدرسه هم بچه ها کلی به من خندیدن.بعد تا شب سوژه شده بودیم. 

خلاصه این رو گفتم که بگم بچه جان وقتی می دونی آخرش مجبوری یه کاری رو انجام بدی مثل آدم برو انجامش بده.اون روی سگ خانواده رو بالا نیار. 

یه کم به عواقب تصمیماتت فکر کن.مثلا اگه به جای خواهر برادر داشتم میدونین چه اتفاقی می افتاد؟خدا رحم کرد. 

خلاصه که آدم باشین. 

بعد نوشت:وای چه پست صحنه داری نوشتم.خجل شدم.

           

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://pars-gift.com

سلام دوست عزیز اگه مایل باشی خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم اینتوری آمار بازدید هر 2 مون بالا میره.

منتظرما !

محمد یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://webmasters.anzaliblog.com

با سلام
با ما به ازای هر بازدیدکننده از وبلاگتان ۸۰۰ ریال دریافت نمایید
واریز پول به حساب شما به صورت روزانه هفتگی و ماهیانه

ارسال اس ام اس رایگان به 3000 نفر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام دوست عزیز . با عضویت در این گروه میتونی 3000 اس ام اس رایگان از اینترنت به موبایل دوستات بفرستی.

اینم ایدی من کاری داشتی در خدمتم . sahar_tala59

اینم آدرس گروه :

http://www.tejaratshop.com/modules.php?name=News&file=article&sid=338

فروش نرم افزار ارسال نظرات به صورت دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ

درود بر شما وبمستر پارسی زبان عزیز ....

بدون شک در چند ماه اخیر با سیل شیوه جدید تبلیغات اینترنتی در بخش نظرات وبلاگهای پارسی زبان مواجه شده اید . این روش نوین توسط نرم افزار خاص ارسال کامنت (نظرات) انجام می پذیرد.

این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه همکاران عزیز ما ، دارای مزایایی هست که طبق لیست زیر بیان می شود :
الف – سرعت بالا و بدون هیچ افت سرعتی در خطوط شما
ب – بدون نیاز به وارد کردن کد امنیتی { تمام نرم افزارهای مشابه برای وارد کردن نظر نیاز به وارد کردن کد امنیتی دارند ، در حالی که نرم افزار ما به صورت کاملا اتوماتیک این کار را انجام میدهد ، و فارغ از هر گونه دخالت شما در امر ارسال نظرات هست }
ج – امکان استخراج لیست وبلاگهای تازه به روز شده
د – امکان استخراج وبلاگهای بلاگفا بر اساس موضع بندی های خود پرتال اصلی
ه – پشیبانی کامل و بی نقص ما در 24 ساعت شبانه روز و رفع نقایص احتمالی نرم افزار در آینده
و - و از همه مهمتر پشتیبانی از سرویس های وبلاگ دهی زیر :

بلاگفا – پرشین بلاگ – میهن بلاگ – بلاگ اسکای

نکته مهم : این نرم افزار طوری نوشته شده است که شما خریدار محترم نیز توانایی فروش آنرا به هر چند نفر که بخواید دارید . پس نرم افزاری انحصاری نیست و خریدار آن مالک بی چون و چرای آن محسوب خواهد شد .


1 – لینک آموزش تهیه لیست توسط نرم افزار :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog1.swf&album=0&fullsize=1

2 – لینک آموزش ارسال نظرات به صورت انبوه :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog.swf&album=0&fullsize=1

تنها قیمت این نرم افزار کارت شارژ همراه اول به مبلغ 10.000 تومان می باشد . که روال دریافت آن هم اینطوری هست که شما با ارسال شماره سریال کارت شارژ به همین قیمت به آدرس ایمیل ما { spamer.blog@gmail.com } بلافاصله نرم افزار را دریافت خواهید نمود . در کمتر از 3 ساعت .
نکته : این پیغام نیز به صورت اتوماتیک وار توسط خود این نرم افزار برای صدها وبلاگ پارسی زبان ارسال گردیده است . که همانا نشان از کارایی و قدرت این نرم افزار می باشد .

مصطفی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام خانومی
اولا امیدوارم هر وقت که ناراحت بودی یاسی بیاد زیپ شلوارتو باز کنه
دوما کی گفته نوشته های آبجی خوشگلم چرندیاته؟ اسم بگو جنازه تحویل بگیر آلت قتاله هم به انتخاب شما
سوما ایول به مرامت خدائیش مردیم از خجالت کشیدن پیش بیگانه ها از اینکه رئیس جمهور ما نمیدونه مردم امریکا زبانشون اسپانیایی نیست و بچه دو ساله هم فقط چهره اطرافیانش رو میشناسه در ضمن گلی به جمال پادشاهان قجری که لااقل خزر رو به مفت ندادن اما رابین هود هسته ای ما ...بی خیال
چهارما داداشت چاکرته و افتخار میکنه که آبجیش تحویلش گرفته و قبولش داره
در مورد سعید هم دیگه حرفشو نزن گیرم بیفته خفش می....... یعنی منظورم این بود که کت بسته میارم خدمتتون
اینم یه وب با حال که جدیدا پیداش کردم اما هنوز براش کامنتی نذاشتم میخوای ازش بخوام لینکت کنه

http://storyway.blogfa.com/
خب خداحافظ
راستی چرا خداحافظ آخه سعدی هم بچه خوبیه
پس خدا سعدی

ازون روز یاد گرفتم دیگه ناراحت نشم.اگر هم شدم جلو نامحرم نشم.مثلا من میگم مصطفی.آلتش هم اینه که ۱به احمدی...رای بده(آخه مردم بیچاره چه گناهی دارن؟)
می شه این مسئله ی رئیس جمهور رو باز کنی؟آخه من ۲هفته است سرم رو از رو کتاب بلند نکردم.الان هم کتاب جلومه(اگه مامان اومد تو اتاق واسه دفاع لازمه)
چهاما من هم از داداشم ممنونم فقط یه چیزی.تو به اون زبون بسته چی کار داری؟به فکر من هم باش.اگه یه بار سعید بیاد اینجا ببینه چی ازش گفتی دستش که به تو نمی رسه.خواهرت رو بیچاره می کنه.بعد تو میای از خواهرت دفاع کنی؟اون خشماگین بشه کسی حریفش نیست.میخوام هر وقت دیدمش اول به تخت ببندمش.بعد هرچی میخوام بگم.ببینم به جز کتک سلاح دیگه ای هم داره یا نه(می بینی خواهر عقده ای ات رو؟)میشه یه این یارو بگی خواهرت رو به غلامی...آخ قاطی کردم.بگو خواهرت رو لینک کنه.
راستی با این مونس که دعوا کردیم رفت.لباسی که واسه عروسی اش گرفتم مونده.میخوام داداشم رو داماد کنم.
ساکت.اعتراض وارد نیست.در ضمن آدم عاشق چند تا شاعر میشه؟تو حافظش موندم.ولی به خاطر تو خدا...خدا....خدانگهدار(هه هه.الان منتظر سعدی بودی؟)
راستی یه کار خصوصی باهات دارم.id بده

مونس سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ

یلدا جانم من این چندوقته سرم شلوغ بود ببخش خانومی
این دفعه یه کامنت بشدت مرتبط و کامل برام گذاشتیا٬ رکورد شکستی. مرسییییییییی
درمورد اون خانومه بسسسسسسیار خوب کاری کردی عسیسم٬ این آدما حال و روز درست حسابی ندارن. میشه لطفا این سبک جدید چت رو شرح مبسوط بدی؟ من تو باغ نیستم آخه!
اُه اُه اُه من یه بار همینجوری مثل خواهر تو خالمو خونمون نگه داشتم:)))))))
میشه یه بار دیگه بهم بگی چندم خردا به دنیا ا.ومده بودی؟ گوگل ریدرمو دوباره درست کردم چندوقت پیش مجبور شدم دونه دونه از همه بپرسم

چت همیشه اینجوری بوده.باید یه سری حرفا و عکس ها رو ندیده بگیری.میشه بدونم تو که سعید رو نمیشناسی از کجا فهمیدی جیییزه؟راستی من۲۳خرداد به دنیا اومدم

مونس دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

من گفتم جیزه؟؟؟
راستی پست جدیدی که تو اس ام اس گفتی نیستا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد