hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

این پست در حال کامل شدن میباشد.فعلا نخون

می گم یه مدت میشه که کلا همه تصمیم گرفتن پاشن بساطشون رو جمع کنن برن. 

مثلا مونی عزیز که مدتیه نیست.سانیا که خودم حرف بد زدم و شرمنده ام پریا که چند روزی اینجا اومد و خوشحالمون کرد مصطفی که باعث شد چند وقت داغ بی داداشی رو فراموش کنم و در صدر همه ی اونا ......(خودتون میدونین) 

چند وقتی میشه که رفتم تو بحث های فلسفی(از همه تون ممنونم که جواب پست قبلیم رو دادین)واسه همین همه اش دنبال علت اتفاقاتی که واسم میفته میرم.فکر میکنم این که همه دارن راهی نمیدونم کجا میشن دو تا علت داره: 

۱ـ اخلاق خودم گند و غیر قابل تحمل شده.فکر میکنم همه لولو شدن.فکر میکنم همه به زور تحملم میکنن.فکر میکنم مزاحمم.فکر میکنم اضافه ام.دیگه هیچ فکری نمیکنم. 

۲ـخودم خدا رو که انقدر دوسش دارم تنها گذاشتم.خودم ترکش کردم.الان هم میخوام برگردم پیشش دوباره التماسش کنم گمشده ام رو به من برگردونه. 

 

مامان یهو گفت پاشیم بریم مشهد.برم تا دیوونه نشدم.ایووووووووول.راستی تو تابستون همه ی بچه زرنگ ها رو کار دارم.میخوام یه کاری بکنم عجیب. 

در مورد فلسفه و حقوق و اینکه از ریاضی میشه رفت فلسفه یا نه میخوام بدونم.لطف کنین کمک کنین. 

راستی تو یه ۵ راهی گیر کردم. 

اول فرض مینیم فلسفه میشه بخونم و من هم قول شدم. 

(رفتم مشهد.) 

تا بعد

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

آقای احمدی نژاد آیا با این فاسد هم برخورد می کنید! انتخابات .... چاپ
تاریخ : سه شنبه 9 تیر ماه سال 1388
حاج سید حسن میر کاظمی فرمانده بسیج مسجد الهادی در تپه شمس آباد تهران مدیر عامل کارخانه دنیای فلز واقع در اتوبان کرج هستند! آقای میر کاظمی در کارنامه درخشان خود دخالت در سرکوب هیجده تیر و البته ماموریت به استان خرم آباد برای ضرب و شتم مصطفی تاج زاده در فرودگاه خرم آباد هنگامی که برای نشست دفتر تحیم وحدت مراجعه نموده بودند را نیز دارد .میرکاظمی از اعضای برجسته و شناخته شده انصار حزب الله نیز می باشد . کارخانه ایشان را چندی پیش وزیر محترم دولت آقای دگترمحمود احمدی نژاد مورد بازدید قرار داده اند. این شهروندان خدوم جمهوری اسلامی تا آنجا از رانتهای مختلف استفاده می کنند کهبه ازای به گلوله بستن جوانان 175 میلیارد تومان از بانک کشاورزی وام گرفته و پس نداده است. وی به عنوان بزرگترین بدهکار بانک شناخته می شود که طی نامه ۶.۷۲.۵۰۲.۲۹۸۶ مورخه ۱۶/۱۰/۸۷ خطاب به حسین زاده بازرس شعبه چهار دادسرای اقتصادی می بایست جلب مب شد اما کماکان به غوطه ورشدن در میلیاردها تومان ثروت خود در قالب یک بسیجی مخلص مشغول به کار است !!

loj چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
........................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1- سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2- سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545



داغ چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
........................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1-سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2-سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545

هات چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

من وبلاگ رو برای دل خودم مینویسم نه کسب درآمد.ممنون

خواهریت پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام عزیزم،
خدا میدونه چقدر خوش حال شدم، که با خدا آشتی کردی (بوس).
عزیز دلم، هیچ وقت از هیچ کس نترس، چون هیچ کس تو این دنیا بجز خدا قدرتی نداره ،
اگر اون نخواد هیچ کس هیچ کاری نمیتونه بکنه، تا اون نخواد نه کسی خار میشه و نه کسی عزیز،
همیه موجودات وابسته به اون هستن، پس بجز خدای قادر و بزرگ از هیچ کسه دیگه نترس(فقط به همه به آسانی اعتماد نکن).

نمیدونی چه حالی شدم وقتی دیدم میخوای دوباره نماز خوندن رو شروع کنی، خدا رو شکر میکنم که در هیچ زمانی بنده هاش رو تنها نمیزاره.

خواهر عزیزم، اون دفعه که گفتی فقط میخواستم یکی دلداریم بده، همه نصیحت میکنن، میخوام بهت بگم اگه دوستت نداشتیم، تشویقت میکردیم که اون کاری رو بکنی که نادرست هست،
ولی همینطور که خودتم گفتی، همه اونها، سانی و مونس بقیه که نصیحت کردن، بدون که دوست داشتن، و میخواستن صدمه ای نبینی.
پس دیگه هیچ وقت نگو کسی دوست نداره یا اضافی هستی، همیشه یادت باشه، خدا هیچ وقت کار بیهوده نمیکنه،اگر دوست نداشت به این دنیا نمیفرستادت، و خلقت نمیکرد.
خلاصه این که برو شکرش رو بکن که هرچی شکر کنی بازم کمه، در ضمن شکر این رو بکن که مادر و پدری بهت داده که از جونشون بیشتر دوست دارن.

خواهری، قصدم نصیحت نبود، فقط میخواستم چشاتو باز کنم، جهان رو زیباتر ببینی.
مراقب خودت باش عزیزم، (سعی کن دل کسی رو هم نشکنی، اگه کسی هم دل تو رو شکوند، به هیچ کس شکایت نکن،فقط به خود خدا بگو، که خوب دل شکسترو میخره).

یا حق


بهنام پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://26-ordibehesht.blogfa.com

سلام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد