hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

زود خوب شو.باشه؟

سلام بچه ها.حوصله ی مقدمه چینی ندارم. 

دیشب به طرز عجیبی تونستم با کیمیا(همون عشقم)صحبت کنم.دیدم این همه اومدیم از خدا گفتم هی گفتم من رو دوست نداره.میخواد من رو یه جوری امتحان کنه که از پسش برنمیام اما امشب میخوام ازش تشکر کنم(با کمی تاخیر) 

خدا جونم دوست دارم.هرکی ندونه تو که میدونی هوس نبود.تو که میدونی من رو بهت نزدیک کرد.تو که میدونی چه شبایی واست اشک ریختم.واسه تو نه واسه خودم.واسه این که از بهشت و دیدارت محرومم.واسه این که ازت غافل بودم.واسه این که هیچ وقت نفهمیدم اون خدایی که روزی ۵بار باهاش میحرفیدم(البته معمولا کمتر)کی هست و ازم چی میخواد.یعنی نخواستم بفهمم.می ترسیدم.میترسیدم با یه خدای ترسناک که امروزه بعضی آدما برای منافع خودشون ازش ساختن(چه تو اسلام و چه تو ادیان دیگه)روبه رو شم.میترسیدم نتونم دوست داشته باشم.میترسیدم نتونم باهات راحت باشم.خداجونم من همه جا دنبالت بودم.اما نمیتونستم حضورت رو حس کنم. 

خدا جونم من امروز میخوام بهت بگم ازت ممنونم که به من و همه ی کسانی که دنبال تو میگردن ثابت کردی که حتی میتونم از یه عشق اینترنتی بهت برسم.نمیخوام بگم عارف و صوفی و سالک و این چیزایی که هیچی ازش نمیدونم به جز یه اسمی که واسه همه دست نیافتنیه شدم.من فقط دوست دارم.خدا جونم اون شبی که تو اتاق یاسی نشسته بودم و احساس میکردم  دوست دارم الان تو بغلت باشم چشمم به کتاب لیلی نام تمام دختران زمین است افتاد.قبلا خونده بودمش.اما یه کسی گفت:لیلی با من حرف بزن. 

صدای تو بود.طنینش هنوز تو گوشم هست.کتاب رو برداشتم.قسمتی که عاشقش بودم اومد: 

لیلی گفت:بس است دیگر بس است و از قصه بیرون آمد. 

مجنون دور خودش میچرخید.مجنون لیلی را نمیدی رفتنش را هم. 

لیلی گفت:کاش مجنون این همه خودخواه نبود.کاش لیلی را میدید. 

خدا گفت:لیلی بمان.قصه ی بی لیلی را کسی نخواهد خواند. 

لیلی گفت:این قصه نیست.پایان ندارد.حکایت است.حکایت چرخیدن. 

خدا گفت:مثل حکایت زمین.مثل حکایت ماه.لیلی بچرخ 

لیلی گفت:کاش مجنون چرخیدنم را میدید.مثل زمین که چرخیدن ماه را میبیند. 

خدا گفت:چرخیدنت را من تماشا میکنم.لیلی بچرخ.(اینجا گریه کردم.هنوز پاکی اشک های اون روز رو یادمه) 

لیلی چرخید .چرخید و چرخید و چرخید. 

دور دور لیلی است.لیلی میگردد و قصه اش دایره است. 

هزار نقطه ی دوار.دیگر نه نقطه و نه لیلی. 

لیلی !بگرد.گردیدنت را من تماشا میکنم. 

لیلی!بگرد .تنها حکایت دایره باقیست. 


 چه شبی بود.چه آغوش گرمی داشتی چه صدای قشنگی.چه عشقی.کاش کیمیا هم اونجا بودو میدید که چقدر خوشحالم. 

کیمیا جونم ممنونم که من رو کمک کردی.ممنونم که تحملم کردی.ممنونم که وقتی پیشم موندی.ممنونم که با عشقت به من آرامش دادی.ممنونم که خدا رو به من نشون دادی. 

دوستت دارم حتی اگه نباشی. هیچ وقت فراموشت نمیکنم .من با تو به همه چیز رسیدم. 

اون روز مونس جون یه حرف قشنگی زد.وقتی گفتم چرا انقدر به کیمیا بدبینی گفت تو همیشه تو وبت از نبودناش از جواب ندادن هاش میگی. 

کیمیا جونم امروز میخوام به همه بگم که تو چه خوب بودی و من نفهمیدم.امروز میخوام بگم این چند وقت من رو تنها نذاشتی.همیشه به فکرم بودی. 

راستی بچه ها دیشب من به کیمیا گفتم زود جوابم رو بده(آخه فکر میکردم داره با یکی دیگه حرف میزنه.معذرت)گفت نمیتونه دستش درد میکنه. 

گفت تصادف کرده. 

وقت نشد بگه کجا چطوری کی و ..... مثل همیشه نمیخواست ناراحتم کنه.خودش همیشه نگرانم بود و نمیخواست نگرانش باشم(خدائیش توقعت بی جایه)آخر هم نگفت.میترسم حالش بد باشه.خودش گفت خوبه اما نبود.بچه ها دعا کنین زودتر خوب بشه.دعا کنین دستش درد نکنه.کاش میشد خودم ازش مواظبت کنم(میدونم.میدونم نباید به با هم بودن فکر کنم.اما فقط میخوام زودتر خوب شی) 

دیگه همین.خداحافظ 

آخر شب نوشت:اون متن لیلی و جنون از کتاب عرفان نظر آهاری بود

نظرات 13 + ارسال نظر
ویداوست جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.vidavest.com

آموزش کامل SEO ( افزایش رتبه سایت و یا وبلاگ تان در موتور های جستجو )

در این مجموعه آموزشی با روش های مختلف قراردادن وب سایت تان در رتبه اول موتور های جستجوی دنیا آشنا شده و سپس نحوه تثبیت رتبه خود برای همیشه در این موتور های جستجو را بررسی خواهیم کرد. این مجموعه شامل بیش از 20 ساعت فیلم آموزشی SEO می باشد که توسط یکی از متخصصین SEO در یکی از وب سایت های عضو گیری SEO به نام BradCallen ارایه شده است. تمامی دروس به صورت تصویری بوده و گام به گام و بصورت تفضیلی به مباحث پرداخته شده است.

بر اساس ادعای تهیه کنندگان این فیلم آموزشی، بعد از گذراندن تمامی دوره های آموزشی این مجموعه در مدت کوتاهی قادر به بدست آوردن درآمد و یا محبوبیت قابل توجه از طریق ترافیکی که توسط موتور های جستجو ایجاد شده است، خواهید بود.

مهمترین نکته قابل ذکر در مورد این مجموعه آموزشی این است که برای همیشه رتبه اول موتور های جستجو را در اختیار خود خواهید گرفت.

برای خرید این مجموعه بی نظیر به وب سایت ویداوست مراجعه کنید :
http://www.vidavest.com


راز پیش بینی آینده و ایجاد آینده تان در دستان شماست

دکتر رابرت کیوساکی با الهام گرفتن از دکتر باکمینیستر بینش بی انتهای شما را در مورد آینده هدایت می کند. ایشان مشاور ارشد اقتصاد دانان بزرگی چون ادوارد گریفین نویسنده کتاب "مخلوقی از جزیره جکل" و ریچارد دانکن نویسنده کتاب "بحران دلار" هستند.رابرت مشوق اصلی آموزش نحوه رونق و آینده پول می باشد. در طول این مشجاره به طور زنده نظریه ریچارد دانکن و ادوارد گریفین را که رابرت از طریق تلکنفرانس با آنها در ارتباط است، خواهید شنید.

در این مجموعه استراتژی های مختلف، پیش بینی آینده و تغییر زندگی تان را با چشمان خود خواهید کرد.

در طول این مشاجره انتظار می رود تا آیتم های زیر فراگرفته شود :

1- چگونگی پیش بینی آینده از طریق بهره گیری از چرخه ها و رویداد های گذشته
2- اهمیت مکانیزم ماندریک و استفاده از آن
3- طراحی آینده خود با استفاده از تکنیک PERT

بیش از 1000000 کپی از این مجموعه در کشور های خارجی به فروش رفته است و با این وجود باز هم تقاضای بسیاری وجود دارد و ماهانه چند ده هزار از آن فروخته می شود.

شما هم یکی از افراد موفق و میلیونر دنیا شوید

برای خرید این مجموعه بی نظیر به وب سایت ویداوست مراجعه کنید :
http://www.vidavest.com


مستند بارداری محصول کانال Discovery
این برنامه جذاب که محصول کانال DISCOVERY می باشد بینندگان را از لحظه شروع برنامه یعنی لحظه آغاز حاملگی تا تولد با خود همراه می کند. مستند pregnancy guide با استفاده از تصویربرداری پیشرفته وتصویر سازی کامپیوتری تمامی مراحل رشد جنین و تغییراتی که در مادر آبستن در طول حاملگی رخ می دهد را به تصویر کشیده و همچنین یک رویان شناس و متخصص مامایی و زنان و زایمان از دانشگاه پزشکی Georgetown گزارش فرآیند بالینی تولد و انجام جراحی مادر آبستن را انجام می دهد. این برنامه در نهایت با نمایش دو متد تولد یعنی تولد طبیعی و تولد همراه با جراحی به پایان می رسد.

این مستند بی نظیر به دلیل درخواست بینندگان تا به حال چندین بار در کانال Discovery نشان داده شده است.
برای خرید این مستند بی نظیر و جالب به وب سایت ویداوست مراجعه کنید :

http://www.vidavest.com

سانیا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

یلدا جان من تا کامنتت رو خوندم اومدم سراغت که هنوز آپ نکرده بودی دوباره بعد چند دقیقه رفرش کردم باز هم آپ نشده بود یه دور زدم تا الان که دوباره کامنتت رو دیدم...
باشه از آشناییت خوشحال شدم و خداحافظ...

مگه تو سانی خودمون نیستی؟من که قاطی کردم.ما قبلا با هم آشنا شدیم ها.
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دریا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
خوبی؟
یه زحمتی براتون دارم...
ممنون میشم به آدرس زیر برید و به وب من رای بدید.
http://www.blogebartar.mihanblog.com
سبز باشی.

بله.البته بعد از خوندن وب زیباتون

سفید برفی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://barfiee.blogfa.com

چقدر متن لیلی و مجنونت قشنگ بود! منم مثل تو از اینکه به آدم حق نگرانیو دل تنگی نمیدن کلی عصبانی میشم همیشه.ایشالا هم که خوب میشه عزیزم

متن از من نبود.مال عرفان نظر آهاری بود.
آره والا.این جماعت انصاف ندارن.یعنی دارن ها(یه صحنه ترسیدم)
ممنون.شما هم واسش دعا کنین.

یلدا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام یلدا جان کامنت دونی من اصلا تاییدی نیست دوست خوبم حتما نرسیده ممنون که به من سرزدی منم بهت سر میزنم

سلام.آخه اونجا نوشته ۷۰نظر فقط ۱۰تا میاد.
ممونم.

keyvan جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام

وبلاگت قشنگه بازم بهت سر زدم

اینم لینک باکس منه اگه می خوای امارت درست حسابی بالا بره باکس رو بزار بعد لینک ارسال کن ممنون

www.justbox.mee.ir

منتظرت هستم حتما بیا







چند تا ابزار وبلاگ می تونی تو وبلاگت استفاده کنی

نمایش SmS تصادفی
http://bestp30.ir/post/category/11


بارش برف در وبلاگ
http://bestp30.ir/post/84

قطرات آب در وبلاگ
http://bestp30.ir/post/81

نمایش پیج رنک
http://bestp30.ir/post/82

نشانگر موس زیبا
http://bestp30.ir/post/79

جلوگیری راست کلیک
http://bestp30.ir/post/78

باز کردن پنجره تبلیغاتی
http://www.bestp30.ir/post/85

سلام.چشم الان لینک میکنم.

سانیا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

عزیزم مگه تو برام کامنت نذاشتی که خداحافظ ردت رو زدم همه جا رفتی و بعدش هم خداحافظی کردی
یعنی یکی به جای تو کامنت گذاشته؟

خب تو گفتی از آشناییت خوشبختم.مگه من غریبه ام؟ازین به بعد آدرس وبت رو هم بذار.

خواهریت شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام عزیزم،
خوش حالم که به یه نتیجیی رسیدی. من کاره یی نیستم که بخوام چیزی رو بهت تحمیل کنم، از اول هم
قصدم این بود که بهت کمک کنم تا بتونی راهی رو انتخاب کنی که صدمه نبینی، حالا هم خودت مختاری
که هرطور دوست داری تصمیم بگیری (اما با عقل نه احساس پیشنهاده منه)، من هم تا جایی که از دستم بر بیاد کمکت
میکنم عزیزم، رو من حساب کن(البته اگه مارو قبول داری).

(اینو تو پرانتز میگم،چون قبلاً دربارش گفتم، فقط میخوام مواظب باشی، و یه هشدار کوچولو، اونم اینکه ،
مواظب باش اگه ادامه دادی ،برات عادت نشه چون در آمدن از این عادت و احساس خیلی سخت میشه)

عزیزم صحبت کردن با خدا قانون داره، خوده خدا میگه فکر نکنید هر کسی خواست میتونه با من صحبت کنه،
نه اینکه خدا با هرکس صحبت نمیکنه، نه ، منظورم اینکه خدا میگه فقط آدم هایی که خدا دوسشون داره،اجازه
میده که با خدا صحبت کنن،خدا میفرمایند، هر موقع که من بخوام با بنده هام صحبت کنم،اونا با من صحبت میکنن،
پس هر موقع که میبینی داری با خدا صحبت میکنی، بدون که اول خدا خواست که با تو صحبت کنه، بعد تو شروع کردی به صحبت،
یعنی هر موقع که با خدا حرف میزنی خدا هم داره باهات صحبت میکنه، نتیجش رو بعداً میتونی تو کارات ببینی،
وقتی میبینی همه کارات پشته سره هم درست میشه، یا حال خیلی خوبی داری، یا همونجا که گفتی میخواستی خدا رو بغل کنی،
خدا داشته نگات میکرده.
آخرش اینکه خدا همیشه مراقب بنده هاش هست و بهترین هارو براشون انتخاب میکنه ولی حیف که ما بنده های خوبی نیستیم،
اصلا به فکرش نیستیم، شکر نعمت هاشو رو نمیکنیم.

یه نکته مهم اینکه ، اون چیزی رو که گفتی مرجعت میگه ،ربطی به اون بنده خدا نداره، اصلاً مراجع از خودشون که حرف نمیزنن،
همه احکام از طرف خداست، اونها فقط اونهارو از حدیث ها و آیات قران استخراج میکنن، فقط همین.
اون 1 هفته رو هم خود خدا تو قران فرموده، فرمودن، خانم ها مدتی در ماه خون میبینند، در اون مدت هم باید نماز نخونن، تا پاک شن،
اتفاقاً در این مورد احکام کاملی رو خدا فرموده، همینطور در مورده انواع خونهایه دیگه، مثله حاملگی و ... احکامه اینا همه تو قران امده.

و اما این یا حق، بحث طولانی داره، خلاصه اش اینکه : در پناه حضرت حق.

اهان اون مورده مهم اینه که، میگن اگر مرجع نداشته باشی، بقیه عمل هات ممکنه مشکل داشته باشه، حتی نمازت،
چون ما باید از کسی تقلید کنیم، چون خودمون علم کامل نداریم که بخوایم احکام رو استخرج کنیم، این نکته خیلی مهمه، حتماً مراقب باش.

عزیزم، من خواهر ندارم، تو مثل خواهرم،هر کاری از دستم بر بیاد برات انجام میدم و کمکت میکنم ایشالا.
(اگه در باره احکام سؤالی داشتی بپرس تا اونجا که بتونم کمکت میکنم)

مراقب خودت باش خواهر عزیزم، میبوسمت.
یا حق

جواب کامنتت رو تو یه پست دادم.

sudn شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

دختر آبی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.ma-do-nafar.blogfa.com

الهی تو و عشق نازت همیشه برقرار باشین یه عالمه آرزو های خوب برای هر دوتان

ممنونم عزیزم.تو هم همینطور.

roshan شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://poorwomen.blogsky.com

va ammmma meile be khooob boooodan:yek seri adame roshan fekr ke dooos dashtan hame chi khooob bashe ooomadan goftan khoda hast ta mardome nafahm va bisavad va koootah fekr ro betarsooonan va ooona az tars kare bad nakonan tA donia khooob beshe ammmma roshan fekr tar va vaghe bin tar az oona marx boood ke khast etttelaate hame bala bere va hame az roooye danayi khooob beshan
nemooonash konstentain konstentain emperatooore bizans boood khooodesh hameye omresh ro kafar bood vali chon did mardoim nafahman hame ro majbooooor kard ta masihi beshan va ba ham mottttehed beshan ammma dar communism hame az rooooye agahi khooob va mottttahed mishan
pas man communism ro bargozidam

من هم میخوام مثل خواهری اول مطالعه کنم و از چند نفر سوال کنم

yasi شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ

salam yalda yasamanam goftam sale dige ke miram daneshgah delet baram tang mishe nazar gozashtam ke bebini zogh koni

attilayadaei@yahoo.com سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.moses54.blogfa.com

dear yalda:man matalebe taze down load shodato khoondam, bayestee eteraf konam ke ba vojode senekamet khili khili zood tar az hame be haghighte zendegee dast yaftee , behet tabrik migam va be khidam eftekham mikonam ke dustee hamchoo shoma daram.,harfatun ,kaleme be kaleme por az maana , vaa pakee va haghighat bood,kash hame mesle to boodan,heif ke ein tor nist
baratun arezooye kamyabee daram

سلام.خیلی خوشحال شدم که کامنت گذاشتین.
واقعا لطف دارین.من واسه فهمیدن معنای عشق بهای زیادی پرداختم.
اما اگه تمام آدمای دنیا مثل من بشم بیچاره میشین ها.جهنم جلو چشمتون میاد.گناه دارین.تا دیر نشده حرفتون رو پس بگیرین.یه وقت خدا جدی میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد