hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

این پست به دلیل نکات غیر اخلاقی حذف شد اما کامنتاش رو نگه داشتم

نظرات 23 + ارسال نظر
آرش شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام دوست خویم
وبلاگ زیبایی داری.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن وخبرم کن.
www.zavyeh.com
آدرس وبلاگت رو یادت نره بگی!
در صورت غیر فعال بودن سایت زاویه به وبلاگ:
www.arash-soft.blogsky.com
مراجعه نمایید.

,lop شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید
با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

roshan شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ

barat moteasssefam azizam to sakht dar eshtebahi chon hich khodayi vojood nadare va in ghabri ke dari rooosh gerye mikoni morde toooosh nist dalile tasavvvvr khoda vase ine ke adamayi ke rohiyashoooon zaife tasavvvor konand va alaki khosh bashan vali to mitoni roheto ghavi koni ta niazi be tasavvvvore chizi ke vooojoood nadare nadashte bashi
shad bashi
be omid ghovvvat

عزیزم از تو توقع نداشتم.اگه خدا نیست تو چجوری متولد شدی؟اولین آدم از کجا اومده؟اگه خدا نیست پس اون دنیا هم نیست پس ما آدما به نتیجه ی اعمالمون نمیزسیم پس خوب و بد فرقی نداره پس چرا باید خوب بود؟(میل به خوب بودن رو که نمیتونی انکار کنی)
راستی تو کدوم شهر زندگی میکنی که با این طرز فکر بزرگ شدی و تا حالا به کسی برنخوردی که بتونه قانعت کنه؟
عزیزم به نظرتو چجوری این جهان خلق شده؟اگه همه ی آدما دست به دست هم بدن میتونن یه کوه رو بدون استفاده از آفریده های خدا بسازن؟تو که به خدا معتقد نیستی تا حالا خلائی تو وجودت حس نکردی؟

خواهریت شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

روشن عزیز،
میتونم بپرسم، کی شمارو خلق کرده؟ کی بهتون غذا میده؟ کی همیه این جهان رو خلق کرده؟ شما بمیرید کجا میرید؟

یا حق

والا من هم مینا رو میگم.البته خوشحال شدم که روشن سر راه من قرار گرفت تا من هم برای پیدا کردن جواب سوالش ایمانم رو تقویت کنم.همونطور که تو امروز با حرفات باعث شدی به عقیده ام(که آدما در همه حال میتونن با خدا حرف بزنن و خدا دور نیست)ایمان بیارم.
اینا همه اش نشانه است.اما نمیدونم خدا میخواد چی رو به من ثابت کنه.فقط میدونم باید دنبال جواب این سوالا بگردم.احساس میکنم اگه خدا میدونست من از پسش برنمیام اون رو سر راهم قرار نمیداد.
خیلی حس خوبی دارم

خواهریت شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام،
ای کاش میزاشتی مثل یه پست میموند، شما هم همونجا پاسخ میدادی، حالا عیب نداره.
- داستان حضرت موسی (ع) و اون شبان رو تا انتها خوندم، ولی ربطی به اون صحبتی که من کردم نداشت عزیزم.
- امام خمینی (ره) یه جمله ای دارن، ایشون فرموده بودند: عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید. عقیده من اینه.
- در مورده صحبت کردن با خدا، بحثش طولانی، ولی من کوتاه میگم، خدا خودشون فرمودن، تا قیامت روزیه همرو میدم، چه مسلمان،
چه یهودی، چه مسیهی و حتی کافر و مشرک. از یه طرف دیگه میبینیم وقتی خدا بنده یی رو خلق کرده حتماً دوسش داشته ویلا خدا کار بیهوده انجام نمیده،
(از این موارد زیاده، فعلاً این 2 مورد تو ذهنم بود) پس از این موارد نتیجه میگیریم که خدا تمامه بنده هاش رو دوست داره ، اون بحثی که گفتم خدا با هرکسی صحبت نمیکنه
تو قران آمده، حضرت حق میفرمایند، کسانی که گناهی مرتکب میشن و بر این گناهشون اصرار میورزند، و یا خودشون رو به خواب میزنند و دست از گناه بر نمیدارند، خدا توفیق توبه کردن رو از اونها میگیره،
این به این معنا نیست که خدا مهربان نیست، اتفاقاً خدا تمام بنده هاش رو دوست داره ولی خدا میگه هرکی از روی عمد با من دشمنی کنه، من هم هیچ وقت اجازه نمیدم که توبه کنه، بعدش میفرمایند، ولی اگر کسانی که گناهی مرتکب شدن
و از روی عمد نبوده و از غفلت و وسوسه شیطان بوده، من آنهارو هدایت میکنم و توفیق توبه بهشون عنایت میکنم.
-عزیزم تمام صحبت های قبل من تعریف کلمه ای بود به نام "توفیق" ، اگر معنی این کلمرو خوب متوجه بشی میبینی، منظوره من دقیقاً چی بوده،
- در مورده اون شبان یه نکته هست اونم اینکه: (نمیدونم داستان کاملشو خوندی یا نه) اون شبان خیلی خودمونی صحبت میکرده با خدا، حضرت موسی ناراحت میشه، میگه این چه طرز صحبت با خداس، شبان ناراحت میشه و میره، ولی بعداً خدا به موسی میگه ، یا موسی بزار بنده های ما هرجور دوست دارن با ما صحبت کنن،
نکته ای که گفتم داره، اینکه اون شبان سواد درست حسابی نداشت، فکر میکرد خدا هم یکی مثل ما آدم هست، به خدا میگفت بیا مو هاتو شانه کنم...، ولی ما که 2 تا کلاس بیشتر از شبان خوندیم، بهتر میدونیم اون خدایی که همه ازش حرف میزنن، مالک آسمان و زمین ، خیلی بزرگ تر از این حرف هاست که ما بخوایم وصفش کنیم، اون خالق ماست، پس ما باید دنبال این باشیم که ببینیم چجوری میتونیم با بهترین آداب او رو پرستش کنیم،
تقریباً مثل این میمونه که رفتی پیشه یه پادشاهی که تمام جهان زیره دستش، چجوری جلوش میاستی؟ چجوری باهاش حرف میزنی؟ ، خدایی که ما داریم خیلی خیلی بزرگ ترو قدرت مند تر از اون پادشاست، پس باید به بهترین شکل ممکن در مقابلش حاضر بشیم، و اون رو به بهترین وجه پرستش کنیم.
ببخشید پراکنده نوشتم، ولی یه جمله یادم امد، حضرت علی (ع) فرمودند، در شگفتم از کسی که میتونه استغفار کنه تا گناهنش امرزیده بشه ،ولی با این حال نامیده. منظوره حضرت امیر این بود که با یه استغفار خدا شما رو میبخشه، یه سری آمدن خدمت یکی از معصومین ، و این حدیث رو گفتن، و بعدش گفتن اگه اینجوری باشه که همه گناه میکنن بعد آخرش میگن ،استغفرلا، اون معصوم فرمود ، خدا توفیق توبه رو از اون گناه کار سلب میکنه، اینجور نیست که هرکی خواست گناه کنه بعد بگه توبه،خدا دیگه توفیق توبه بهش نمیده.
- نتیجه اینکه:
1) خدا همیه بنده هاشو دوست داره که آفریده ویلا نمی آفرید،
2) تمام صحبت ها سره توفیق دادن خدا به بنده هاست، اگه کاره خوب بکنی خدا توفیق میده که باهاش صحبت کنی، ولی اگه کاره بد بکنی، خدا توفیق صحبت کردن، و درک لذت منجات با خودش رو ازت میگیره.
امیدوارم مفید بوده باشه.
یا حق

hope شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید
با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

roshan شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ http://poorwomen.blogsky.com

salam khanooome khahari?man che jooori khalgh shodam?nazariyeye takamol:man takamol shodeye meymoooon meymooone takamol yafteye ye chize digeva hamin tor boro ta akhar be vooojoood amadane in jahan?taksire selllloooolo be voooojoood amadane man?leghah man aghide daram ke bazi az ensan ha leghah,taksire seloooli va........ ro khoda minaman pas khoda che joooori be vooojoood amade?az koja ooomade?mosalmooona chon hich javabi nadaran bedan va mitarsan age kasi dar moredesh fekr kone belakhare befahme ke khodayi vooojoood nadare va raha beshe migan har kas hattta fekr kone dar morede in ke khoda az koja oooomade gonah karde baraye in ha che javabi dari ke be man bedi?khoda az koja ooomade?be nazare man doa chizi nist joz talghin khoda ro baraye in migan tasavvvvor konid ke bazi adama ke bisavado nafahman nemifahman masalan dozdi kare badi hastesh pas ma niaz darim be in ke in adame nafahm ro az ye chiz betar soonim ta donia khoob beshe va ooon az tars ke yeki ooono mibine dozdi nakone vali age communism ro ravaj bedim ooon vaght ooon bi savad az nafahmi dar miad va dozdi nemikone va lazem nist alaki az chizi betar sooonimesh in nazare man lotfan agar ghodratesho dari in harfa ro ham rad kon va baram tozih bede shayad man dar eshtebaham khaharihamin ja javabamo bede agar ham khasti be man e-mail bede va javabamo bede

خواهریت شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ب.ظ

یلدا جان، بی نهایت خوش حالم، تو دختره با ایمان و پاکی هستی،خدا هم کمکت میکنه تا لغزش نکنی.
نازنین، اون جوابیه من رو خوندی؟ که در باره توفیق بود؟
باز هم اگه سؤالی داشتی بپرس، تا جایی که در توانم باشه پاسخ میدم.

و اما شما خانم روشن خانم!!
این سؤال هایی که مطرح کردین،خیلی های دیگه در زمان امام صادق و در قرون مختلف دیگه مطرح کردن،
و پاسخهای قانع کننده ای به آنها داده شده که مونجر به خدا پرستیشون شده، اگر واقعا دنبال حقیقت بودین باید مطالعه میکردین.
به نظر من کسانی که نمیخوان به اصولی پایبند باشن و هر کار که نفسشون میگه انجام بدن ،سعی در نفی وجود خدا دارن.
ایشالا من جوابتون رو میدم، فقط وقت بدین، چون میخوام مستدل بگم ، باید چند تا کتاب رو یه نگاهی بندازم،
الان هم میتونم مختصر جوابتون رو بدم، ولی دوست دارم کامل پاسخ بدم، پس صبر کنید.
ولی 2 نکته رو میخوام بگم:
1. یه مثال معروف هست که میگه: کسی رو که خوابیده میشه بیدارش کرد، ولی کسی که خودش رو به خواب زده هیچ وقت نمیشه بیدارش کرد.
2. شما اگه دنبال حقیقت باشین، حتی پرتو ای از نور هم بهتون بخوره روشنتون میکنه، ولی اگه خودتون نخواین، حتی بهترین آدم روی زمین هم نمیتونه عوضتون کنه،
پس سعی کنید ،به دنبال حقیقت باشین .

به امید روزی که همه به راه حق و حقیقت راهنمایی بشن.

یا حق

در مورد توفیق؟کدوم کامنت؟لطف داری عزیزم

خواهریت شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

4 ta balayi in, haminja

چی؟

خواهری شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام روشن خانم،
همینطور که قبلاً هم گفتم، تمام این سخنان بستگی به این داره که خودتون بخواین حقیقت رو باور کنید، نه من و نه هیچ کس دیگه نمیتونه کمک کنه اگر خودتون رو به خواب زده باشین.

این لینک در پاسخ به سؤال شما: اثبات وجود خدا:
http://www.pasokhgoo.ir/fa/node/593
امیدوارم برای خودتون ارزش قائل باشین، وکمی فکر کنید.
در پایان این جمله رو میگم از یکی از معصومین :
اگر از دنیا برویم وخدایی وجود داشته باشد چی؟ چه کسی ضرر کرده؟ اونی که به خدائی ایمان نداشته یا کسی که همیشه در زندگی خود خدایی را شاهد وناظر بر اعمال خویش می دانست؟

امیدوارم راهی به حقیقت پیدا کنید.
یا حق

خواهریت یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

goftam panjomin (5) comment az bala

تبسم یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

من نه مرجع تقلیدی دارم و نه اعتقادی به این کار دارم.

من هم باهات موافقم اما مامان میگه بالاخره یکی باید باشه که اگه یه مشکلی داشته باشی ازش سوال کنی.به نظر من مرجع باید در همین حد باشه.دیگه خدا که نیست که اگه نداشته باشیمش اعمالمون پذیرفته نمیشه.

آرش یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.zavyeh.com

سلام
منظورت از رسمی کردن ثبت کردن سایت بود؟اگه اینجوری دوست گلم به سایت زاویه برو نحوه ثبت کردن رو کاملا توضیح میده.

بله بله.منظور همان بود که شما گفتید جناب.
ببخشید استاد سوالی خدمتتون داشتم که بسی مشکل برای ما ایجاد کرده.اگه این سایت رو به قول خودم رسمی یا به قول متجددین ثبت کنم چگونه میتوان مطلب در آن نوشت؟باز هم میتوان از بلاگ اسکای عزیز استفاده کرد؟
و آخرین سوال که خود شامل چندین سوال است.چ
گونه میتوان آهنگی را از درون کامی خودمان بر روی وبلاگ بگذاریم به گونه ای که هرکس وارد میشود آهنگ شروع به رقصاندن آنان کند؟
و دیگه uploadهم یادم بدهید لطفا.
دیگر عرضی ندارم.

یلدا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام عیدت مبارک

سلام.عید تو هم مبارک عزیزم.راستی تو هنوز نمیخوای قبول کنی کامنت دونیت مشکل داره؟بابا من ۵۰۰ بار کامنت گذاشتم.خودش هم نوشته ۷۰تا کامنت داری اما فقط ۱۰تاش میاد.

محمد رضا(کافه تنهایی) دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://alonenescafe.blogfa.com

درود به یلدای عزیز.خوشحالم که با ویبلگت اشنا شدم.من رو یادت میاد تو کامنت دونی صدری.در مورد پستی که گفته بودی کنجکاو شدم و خوندم ولی هنوز نمیتونم نظر مطمئنی بدم.بازم میفکرم.راستی من با اجازه لینکیدمت

سلام.من چرا یادم نمیاد؟الان خونه ی خودمون نیستم.آدرس کسی رو هم ندارم.میشه توضیح بدی من چی گفتم و تو به چی میخوای فکر کنی؟
این پستی که میگی تو وب کیه؟من تو یا صدرا جاااااااان؟

خواهریت سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

salam abji, chi shodi? chand rooze nsiti?

سلام خواهر.من اومدم مشهد.نمی تونم onشم.تو خوبی خواهر گل گلاب؟راستی یه سوال داشتم که باید حتما جواب بدی.
تو آدرس وب من رو همینجوری دیدی؟نکنه غزاله ای چیزی باشی.با عشق من نسبتی نداری؟

روانی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ http://1psycho.blogfa.com

سلام خوشگلم کجایی دلم برات تنگولیده بود

سلام روانی جان.خوبی؟من مشهدم واسه همین نمیستونم بیام نت.اومدم خونه میام به همه سر میزنم.شرمنده

خواهریت چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام،
التماس دعا، رفتی حرم دوپین کن، مارو هم یادت نره.
بستگی داره عشق شما کی باشه؟ اگه خدا رو میگی چرا نسبت دارم، ولی بقیه رو نه!

سلام.رفتم عزیز.جات خالی.حالا میام خاطره اش رو مینویسم واست.
خدا که عشق است اما منظورم یکی دیگه بود.
باید باور کنم اتفاقی اومدی اینجا و انقدر به من لطف داری؟

یلدام پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.ir

سلام
از وبلاگ یلدا اومدم اینجا
فقط از سر کنجکاوی که بینم این که اسمش عینه منه چه جوری می نویسه
از خدا نوشته بودی
فقط ۱ چیز
میدونم که هر وقت بخوام خدا باهام صحبت کنه باید برم سراغ قران
و هر وقتم دلم برا خدا تنگ شه و بخوام باهاش حرف بزنم باید برم سراغ نماز
حالا ببینم کدوم قانونه که میگه خدا باید رخصت این کارو بده؟
من اون قانونو قبولش ندارم
بگذریم
بلاگت جالبه
دوس داشتی سر بزن
ارزومند ارزوهات .......یلدا

سلام.الان میام ببینم هم اسم من کیه.
من هم قبول ندارم اما خیلی ها قبولش دارن.
ممنونم عزیزم.همچنین.

پریا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ

هیچ معلوم هست کجایی تو؟!

سلاااااااااام.تویی خوشگله؟چی کارا میکنی؟از سراغ گرفتنای شما.

خواهریت شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ق.ظ

چرا این روزا دوست داشتن و کمک کردن به کسی دلیل میخواد، چرا دوست داشتن برا ما قیر ادی شده؟
با ورکن یلدا جان!

ابجی برا ما هم دعا کردی؟
آخه کجایی پس چرا نمیآی؟ تقریباً 2 هفته میشه رفتی، اگه بیشتر نباشه!

خدا نگاه دارت باشه عزیزم، منتظر ایم ها، زود بیا.
یا حق

سلام.چطوری

رضا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.2delboro.zet.ir

من شما رو لینکیدم

مونس چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

یلدا جان من اومدم تند و تند وبت رو تا جاییکه تونستم خوندم. راستش من اصلا با این دوستمون موافق نیستم. من خودم کلا هر مدلی که دلم بخواد با خداجونم حرف میزنم و همیشه همیشه همیشه هم جوابمو داده(فقط گاهی یه کم انگار صداها دیر میرسه بالا اما بالاخره میرسه)
درمورد رشته های فلسفه و حقوق هم شرمنده٬ من تو زمینه رشته های انسانی زیاد اطلاعات ندارم اما فقط میدونم که لیسانس حقوق با وکالت فرق داره ها.

سلام عزیزم.ممنون اودی.من هم با تو موافقم.
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد