hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

تقدیم به او که هیچگاه از خاطرم کم رنگ نمیشود

طعم نگاه آخرت تو لحظه ی خداحافظی 

 گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی 

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار 

چه بی دووم بود قول ما  جدا شدیم آخر کار 

  

تو حسرت نبودنت من با خیالتم خوشم 

رفتم من ازین دیار آرزوهام رو میکشم 

کوله بارم پر حسرت تو دلم یه دنیا درده 

مثل آواره ای تنها تو خیابونی که سرده 

 

 تا خیالت به سرم میزنه گریه ام میگیره 

آروم آروم دل تنگم داره بی تو می میره 

گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم 

بی تو اینجا رو نمیخوام میرم و برنمیگردم 


 پی نوشت۱:چهلم ندای عزیز شهید بزرگ را به خانواده اش و همه ی مردم ایران با کمی تاخیر تسلیت میگم 

پی نوشت ۲:چند وقتی میشه که هر روز یهویی از تو اتاق صدای جیغ یه دختر میاد. 

همه میفهمن که باز یلدا موجودی به نام سوسک دیده.برای شادی روح اون سوسکا هم دعا کنین.

نظرات 3 + ارسال نظر
کیانا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://namehayeekhatkhati.blogfa.com

سلللللللللللللللام خوفی؟
خیلی قشنگ بود مرسی که خبرم کردی
خدا ندا و اون سوسک های بدبخت رو بیامرزه
فعلا

سلام.ممنون.اون شعر آهنگ شادمهر بود.
فعلا

roshan یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ق.ظ

salam yaldaye azizam kheyli ghashang bood omidvaram khodaye to oona ro bebakhshe garche ke ham neda pak bood ham sooosk haye bichare oak boodan.mano bebakhsh yalda joon be khatere in ke too comment haye ghabli asabsam khoord bood

سلام عزیزم.خواهش میکنم.میتونم بفهمم چرا عصبانی سدی.کاری به درست یا اشتباه بودن اعتقادت ندارم.اما وقتی همه با آدم واسه عقیده اش میجنگن و هیچکس حرفت رو قبول نمیکنه عصبی میشی.این مشکل واسه من هم بوده.
خدا مهربونه و میبخشتشون.

روشن چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام یلدای گل من ببخشید که به کامنت هات ژاسخ نمیدم دلیلش هم اینه که پاسخی برای ان ها پیدا نمیکنم راست خیلی مایلم که باهم بچتیم چون این جا نظرات بدون تایید ثبت میشن من ایملمو نمیذارم اگر مایل بودی ایملتو واسم بزار

emaile man ine:rose_zard_207@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد