hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

اطلاعیه

سلام بچه ها.از نظراتتون تو پست قبل ممنونم.حالا حالاها نمیخواستم چیزی بنویسم.اما دوست لازم شدم. 

راستش من در ابعاد زیادی تو اینجا(شهرمون)تنهایم.فقط یه دوست دارم که رفت و آمد داریم که اونم بیشتر ازین که باهاش خوش بگذره تو اعصابم گند میزنه.اون روز به من میگفت:یلدا خودت رو جمع کن.از وقتی میری تو اینترنت دیگه اون یلدای شاد نیستی.گفتم من تو نت چی کار میکنم دیگه چت که نمیکنم.فقط وبلاگ مینویسم.گفت خب همون.میگم چه ربطی داره؟تو وبلاگ چی کار میکنم که ناراحت میشم؟من فقط خاطراتم رو مینویسم دیگران هم نظر میذارن.منم جواب میدم. 

میگه خب همون دیگه.یعنی باهاشون دوست نمیشی؟ 

دیدم فایده نداره گفتم چرا.دوست میشم. 

میگه خلاصه خودت رو جمع کن. 

میرم جلوش وای میستم.یه نگاه چپ میکنم.میگم چی گفتی؟تو روم وای مسته میگه خودت رو جمع کن.با تمام قدرت یکی میزنم تو صورتش.و از اتاق میرم بیرون..... 

وقتی به خودم میام میبینم مات و مبهوت بهش نگاه میکنم.میگه یلدا کجایی؟ 

میگم هیچی .حق با توئه. 

و از اتاق میزنم بیرون و یه گوشه گریه میکنم.به این بی عرضه ای خودم لعنت میفرستم. 

اصلا نمیخواستم این رو بگم که.میخواستم بگم دنبال یه دوست میگردم که آدم ۲روز باهاش بیرون میره از زندگی ساقطش نکنه(الان شما بد برداشت نکنین) 

اگه دارین یدونه با پست بفرستین دم خونه.قیمتش هرچی باشه فرقی نداره.من پول ندارم. 

ما بریم بقیه ی اعلامیه ها رو پخش کنیم.کسی هست کمکم کنه این ۵۰تای آخر رو بچسبونه رو در و دیوارها؟ 

پی نوشت:میگم نیان من رو به جرم ا.غ.ت.ش.ا.ش. و ت.ش.و.ی.ش. اذ.ه.ا.ن. ع.م.و.م.ی بگیرن 

الان نوشت:بچه ها شما تصویریه آهنگ ضربان شهاب تیام رو دارین؟ 

من ۵۰۰بار دانلود کردم.یهویی کامپلت میشه.آهنگشم تا همونجایی که مثل آدم دانلود شده بود میاد.اگه تو نت دیدین یه زنگ بزنین خودم رو میرسونم

نظرات 6 + ارسال نظر
خواهریت پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ

yalda jan man yeki ro mishnasam, esmesh oos karime,age khasti bego moarefish konam

بابا اون که رفیق فاب خودمه.حالا شما بازم فارش ما رو بکن.
دنبال یکی میگردم که عصرها که هی تو خونه میشینم باهام بیاد بیرون.هی غر نزنه چی کار بکن چی کار نکن.
راستی کجا بودی این همه مدت؟

منصور پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://alone-boy-m.blogfa.com

سلام یلداخان
خوبی؟
من خوبم
مرسی
نه کامنتی نداده بودی که حالا باشه
خوب چه خبر از عشقت ؟
چی شد ؟
من فرصت نکردم بخونم چی شده و چی نوشتی جدیدا

میا میخونم.

بیا سر بزن

بای

سلام.ببخشید.این ۴مین باره که دارم جوابت رو میدم.اما هیچ وقت به آخر نرسیده.تا میام بنویسم یه اتفتق ناگوار میفته.الانم باید منتظر بعدیش باشم.
میام الان.بای

خواهریت پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

میدونی چیه؟ اون پست قبلیت رو دوست نداشتم، از اسمش خوشم نیمد، برا همین چیزی نگفتم.
ویلا روزی 20 بار صحفتو رفرش میکردم، اما دریغ از یه پست محبت امیز!!!
آخه خوشکل من این همه حس خوب، میدونی که خدا همه بنده هاشو دوس داره، برا همین دوست نداره کسی خلاف حرفش رفتار کنه
ممکنه آدم از کسی خوشش نیاد ولی تنفر؟ نچ تو کت من نمیره!

ابجی کوچولیه خودم، بیا خودم میبرمت بیرون، اگه دخمل خوبی هم باشی برات بستنی کاله میخرم! اکی؟
مراقب خودت باش نازنین.
یا حق

منم دوست نداشتم.اصلا این چیزا با من جور نیست.همیشه همه تعجب میکردن که چجوری میتونم نامردترین آدما رو دوست داشته باشم.اما اگه جواب کامنتای این پستم رو بخونی خودت میفهمی.
ما محبت آمیز نوشتیم که این شد.
چشم.من قول میدم یهو خودم رو زیر ماشین نندازم.هی نگم بریم شهر بازی.میای بریم؟
اما من کاملا جدی ام.
تو هم همینطور خواهری.
همون یا حق

پریا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

اعلامیه چی میخوای پخش کنی؟!

واسه دوست یابی دیگه.بیکاریک.دوستامونم هیچ کدوم مال اینجا نیستن.

آلیس جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.jahizieh.mihanblog.ir

سلام یلدا جان شرمنده خانومی این روزا سرم شلوغه هی میم یه سر یه وبلاگ می خونم همون موقع نظر نمی زارم باز دوباره یه سر دیگه میام نظر میزارم (زندگیه دیگه ) شرمنده عزیزم رو من حساب کن کمکت می کنم یه دوست خوب مثل خودم پیدا کنی ( چه مغرور و از خود راضی )

ممنونم عزیزم.اما فکر نکنم مثل تو رو پیدا کنم(تیریپ عشقولانه)
خیلی تنهام

روژین سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ق.ظ http://love1372.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضور سبزت در وبم
من ساعتمو از سایت
http://llover.blogfa.com/
و بقیه ی چیزای دیگمو از سایت وبگذر و دانلود نرم افزار های کدهای مختلف وبلاگ میگیرم ولی یادم نیست اون نرم افزار رو از کدوم سایت دانلود کردم واسه قالبم هم خودت که پیداش کردی دیگه لازم نیست من بهت بگم
دوباره بیا سر بزن
باییییییییییییییی

سلام.الان که خیلی سرم شلوغه.پس فردا میام قالب دزدی.
چشم عزیزم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد