hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

دیروز داشتم خیلی خوش و خرم از امتحان هندسه می اومدم.یهو دیدم یه دختری حدود هفت هشت ساله سرش رو انداخته پایین و داره زمین رو نگاه میکنم.حس کنجکاویم(ابدا فضولی نبود)گل کرد که ببینم داره چی رو اینجوری موشکافی میکنه.وقتی از کنارش رد شدم یه ملخ دیدم که رو زمین لم داده بود این هوااااااااااا

الان که بهش فکر میکنم موهای تنم سیخ میشه.دست زهرا رو کشیدم و بیاختیار داد زدم زهرا بدو.

دختره هم ازین بچه های......(خودتون یه چیزی جاش بذارین)بود تا فهمید من ترسیدم پاشو برد بالا که ملخ رو پرت کنه طرف من.منم تا جایی که توان داشتم دویدم.فقط تنها چیزی که بین تپش های قلبم شنیدم صدای بابای دختره بود که خیلی دیلکس میگفت:نکن دخترم.

دو قدم جلوتر هم زهرا از من جدا شد آخه آبروش رو برده بودم وسط خیابون.

نظرات 6 + ارسال نظر
پریا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

نکن دخترم!!!!!!!!

دوست دارم بکنم(آیکون لجبازی.ببینم امشب از پس من برمیای)
پی نوشت:آها اون نکن.ضایع شدیم رفت

پریا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

آیکون ریسه نداره چرا اینجا؟!

واسسه اون خصوصیه؟نخند سرت میاد.پریییی پاکش کن آبروم رفت

پریا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ

نه عزیزم آیکون ریسه برای ؛نکن دخترم؛ !!!!!!

نخندددددددد........ا

علی تنهاست پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام خواهری

ای ترسو...ملخ که خیلی باحاله ترس نداره که

باحاله؟آدم رو یاد سوسک میندازه

سیاوش شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

آخیییییییی دست اون بابا درد نکنه... نه شایدم دسته اون دختره درد نکنه... من بودم ملخرو می گرقتم تو دست خودم می یاوردم جلو محترمانه شاید ازش خوشت اومدو خاسی باش دوس شی هر روز بشینی بازی کنی

خیلی نامردی.حالا وایسا وقتی خرچنگ انداختم تو لباست گازت گرفت جیگرم حال میاد.
اتفاقا داداش دوست دختر خاله ام هم یه بار چند تا سوسک زنده انداخته بلوز خواهرش.وای....من اگه جاش بودم تمام کتابهاش رو میسوزوندم.سی دی هاش رو مشکستم.دیگه......گازش میگرفتم.ناخن میکشیدمش.با تلفنش به خارج مزاحمی زنگ میزدم(این کار رو یه بار کردم.با تلفن خونه.انقدر حال داد)

سیاوش شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ

اتفاقا انقدر خرچنگ دوست دالم... میشینم باش بازی می کنم کلی رفیق میشیم... تو دیگه چه اعجوبه ای هستی؟ مزاحمی خارج؟

وقتی گازت گرفت اون وقت میفهمی
چه اجتماعی.
من طبیعی ام فقط.......(نمیتونم بگم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد