hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

بچه سوسول

ازونجایی که تو خونه ی ما هیچ کسی نیست که بره خرید من خودم این امر خطیر و وظیفه ی الهی و بار سنگین رو به دوش میکشم(دوستان در جریان هستن که یهویی وسط صحبت میرم نون بخرم)

تو این خریدهایی که رفتم زیاد سوتی دادم.مثلا یکیش همین چند وقت پیش.رفتم از سوپر پایین خونه مون ماست بخرم.مامان1000تومن داد.من از همه جا بیخبر هم دیگه پول برنداشتم.خوش و خرم اومدم تو مغازه.مغازه داره هم ازین بچه فشن های مامانم اینایی بود.سرش پایین بود.تا سلام دادم یهو نیشش باز شد.منم یکی ازین نگاها کردم که یعنی نیشت رو ببند.مرتیکه ی هیز.

خلاصه سطل ماست رو گرفتم و همینجوری که اخم کرده بودم پرسیدم چقدر میشه؟که یهو گفت:1200تومن.درحالیکه سرخ شده بودم گفتم:ببخشید من الان1000تومن بیشتر همرام نیست.یه لحظه صبر کنین الان میارم.پسره از زور خنده نمیتونست حرف بزنه

وقتی اومدم خونه داشت از گوشام دود بلند میشد.خلاصه 200تومن دیگه برداشتم و رفتم ماست رو گرفتم.

یعنی همین مونده بود پلو این بچه سوسول ضایع بشم.

ای خدا هر مصیبتی سرم می آوردی ولی اینجوری ضایعم نمیکردی.


نظرات 5 + ارسال نظر
rad سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://mar.blogsky.com

سلام به شما جوان ایرانی
سلام وبلاگ جذابی دارید مطالبتون جالبه
عیدت مبارک
به ماسربزن
نظر یادت نره

ممنونم.عید شما هم مبارک

تینا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://tinak.blogfa.com

من الان چجوری واسه تو کاممنت خصوصی بزارم؟

باقری سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

دوست عزیز وبزرگوارسلام

از پوریم چه می دانید ؟ آیا استر را می شناسید ؟ مردخای را چطور ؟ از پایکوبی سالانه یهودیان در جشن ایرانی کشی پوریم چه اندازه اطلاع دارید ؟
آیا می دانید بعد از پوریم تا دوازده قرن مردم اصیل ایرانی در سکوتی مرگ بار فرو رفته بودند ؟ و آیا می دانید تورات قتل نزدیک به هشتاد هزار ایرانی را پزیرفته است ؟ و آیا می دانید محققان این رقم را هم جعلی و رقم صحیح قربانیان مظلوم ایرانی را تا پانصد هزار نفر تخمین زده اند ؟


امیدوارم لحظات خوبی رادراین ایام داشته باشین.یاحق

خواهری سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام بچه سوسول!!! نه ببخشید همون یلدا خانم!

پاییـــــــــــــــــــــــــزان چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ


عجب بچه فشنی بوده.یه تعارف نزد؟؟؟؟؟؟؟ که اختیار داری خانوم ۲۰۰ تومن چه قابله شما بیا مغازه رو جمع کن ببر

ولی من حاضرم پیش هزار تا مرد ضایع شم ولی جلوی یه زن ضایع نشم خدایییییییییییییییییی

نه بابا.میگم با اون برخورد من کلی لطف کرد.ولی راس میگیا.برم یخه اش رو بگیرم؟
چرا؟مردا که بدترن.راستی تو چند سالته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد