hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

hamvatan

hame chi az eshgh ta siasat

میخواستم ببندمش وبم رو.تصمیمم قطعی بود.اما دلم نیومد.دلم نیودم ازین همه خاطره دل بکنم. 

وقتی این متن رو نوستم اشکام صفحه کلید رو خیس میکرد.یاد تابستون افتادم.یاد اون پستی که با کمک بچه ها رکورد بالای۵۰ تا نظر رو زدم.یاد وقتی که نظرام ۳رقمی شد ذوق مرگ شدم افتادم.یاد اتفاقاتی افتادم که اینجا افتاد.بحث هامون با خواهری.دعواهای و بحث و جدل های مصطفی و ژویا(که امیدوارم خودش به اشتباهش پی برده باشه)چه دوستای خوبی داشتم.دلم گرفته.از دوستام.از کسانی که فکر میکردم من رو دوست دارن.کسانی که فکر میکردم حضورم براشون مهمه.وقتی گفتم میرم فکر میکردم حداقل چند نفر هستن که دوستم داشته باشن....... 

این ژست رو ننوشتم که به من ترحم کنین.میخوام از صفر شروع کنم.میخوام فرض کنم تا الن دوستی نداشتم.نیاز به کمک دارم.تا بتونم دوباره بشم همون یلدای شاد و شنگول که از دیوار راست بالا میرفت. 

اگه مردشی بسم ا.... 

پی نوشت:اگه موندم واسه کسانی بود که هرچند اونا باهام دوست نبودن یا فرصتم رو نداشتن یا فقط یه بار اومدن.اما من دوستشون دارم.جا داره که از خیلی هاشون تشکر کنم.دوست دارم اسم همه شون رو ببرم.همه ی اونایی که با دیدن نظرشون ذوق مرگ میشم. 

خواهری عزیزم.علی تنهاست.مصطفی.پریا مونس.عروس خانوم(آلیس)معصومه آرزو نوشین مترو من صدرای بازیگر  و اون صدرا که نمیدونم چرا دوست داشتم باهاش دعوا کنم.روانی(که از همه مونم عاقل تره) پاییزان تینا وکافه  تنهایی و....... 

دوستتون دارم.و بهتون نیاز دارم 

من آن شمعم که با سوز دل خویش

فروزان میکنم ویرانه ای را

اگر خواهم که خاموشی گزینم

پریشان میکنم کاشانه ای را

نظرات 23 + ارسال نظر
Free2Upload.com سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://free2upload.com

با سلام
آیا دوست دارید تصاویر خود را، رایگان و برای همیشه آپلود نمایید؟
آیا می دانید تقریبا تمامی آپلود سنتر های دنیا، تصاویر شما را بعد از چند ماه حذف می کنند؟
سایت » Www.Free2Upload.com « با امکانات بیشتر و قوی تر دوباره راه اندازی شد!!
این بار با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند، همیشه آنلاین و ایمن!
برخی از قابلیت های این سایت شامل:
- آپلود رایگان و بی نهایت تصویر.
- ایجاد بی نهایت گالری.
- آپلود تصاویر بصورت خصوصی (Private) و عمومی (Public)
- نگهداری تصاویر شما برای همیشه
- قابلیت آپلود از سایر سرورها (جدید)
- پشتیبانی بسیاری از فرمت های رایج نظیر (JPEG, .JPG, .GIF, .PNG)
- پشتیبانی از تصاویر با حجم بالا.
- ساخت آدرس ها و کدهای مورد نیاز برای سایت ها و و بلاگ ها
- سرعت بسیار بالای سرور اختصاصی جدید و در دسترس بودن 99.99
- پشتیبان گیری روزانه بصورت رایگان (جدید)
و ...
منتظر حضور محترم شما هستیم
http://free2upload.com

پریا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

خانوم شمع فروزان! دعوت شدی به بازی

ممنون عسیسم.بازی میکنم

محمد رضا-کافه تنهایی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.alonenescafe.blogfa.com

سلام
یادم نمیاد ولی برای هم دردی و دوستی و کمک کردن به دیگران اصلا نیاز به اشناییت قبلی نیست
ببخشید اگه با داستانم ناراحتت کردم یلدا جان
در ضمن من با همه صمیمی هستم پس اصلا ناراحت نمیشم.هر جوری که دوست داری حرف بزن
در ضمن ۲ :واسه شنیدن حرفای یه ادم که فکر میکنه تنهاست اصلا مهم نیست جنست چی باشه مهم اینه که بفهمیش
در هر صورت........
اگه دوست داشتی توی یاهو ادم کن ای دیم رو گذاشتم برات
اگرم که نه همون بیا تو وبم بگو
کلا من هر کاری بتونم بارت میکنم
من از صفر شروع کردم ولی نه با ادمای جدید با همون قدیمی ها
شاد باشی عزیز

سلام.
چی رو یادتون نمیاد؟ای خدا من چرا یادم نمیاد که چی گفتم که شما یادتون نمیاد.
نه خواهش میکنم.
روزگاریست که سودای بتان دین من است
غم این کار نشاط دل غمگین من است
آخه ترسیدم سو تفاهم بشه.احتیاط شرط عقله.که منم تنها چیزی که ندارم همونیه که لازمه ی احتیاطه
اصولا این دخترا ان که جنسیت واسشون مطرح نیست و سفره ی دلشون رو واسه همه وا میکنن.پسرا قبل ازینکه بخوان هر اقدامی بکنن تعیین جنسیت میکنن طرف رو(آیم ساری فر رک بودن)
من که از خدامه با همون قدیمی ها شروع کنم.اما اونا رو نمیدونم.واقعا ممنون از همدردی و کمکتون

خواهری سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

یعنی ما اینجا باقالی دیگه؟ که دوستی نداشتی؟!!
که کسی براش تو مهم نابودی؟ باشه....باشه یلدا خانوم...

خواهری ما که تو چت هم حرف میزنیم.اینجا که تو با من حرف نمیزنی.من که هرچی خودم رو تیکه پاره میکنم حرفات رو اینجا بزن گوش نمیدی.
حالا که اومدم عسیسم.بووووووووس

معصومه سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.ordibehesht1369.blogfa.com

تصمیم عاقلانه ای گرفتی عزیزم .. دل کندن از خاطرات دل شیر میخواد .. خوشحالم که موندی .. منتظر روحیه ی شاد و پستای جدیدت هستم ...

خیلی ممنون از نظر و لطفت.اگه برگشتم واسه همین محباتست.ممنون.خیلی خوشحالم کردی

خواهری سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

یلدا حالا که این همه غیبت داشتی، یکم از حال و روزت تعریف کن باقی برو بچ هم خبر در بشن

الان اینجا بگم؟مسابقات فیزیک برگزار شد.قبول نشدم.به خاطر بی عدالتی.۳روز همه اش گریه میکردم.چون همه ختی مسئول آزمایشگاه فکر میکرد اول میشم.
فردا هم قراره ببرنمون اردو اما من نمیرم.چون میخواستم واسه معده ام برم دکتر.و اونم وقت نداد.حالا ما موندیم و دنیایی پشیمانی.
دیگه این که تو وب دوستم که میرم برخورد خیلی ها به خاطر اون سوتفاهم برخوردشون باهام سرد شده.که ما را چه غم از طعنه ی دوست؟؟؟؟
خیلی از دوستام رو شناختم و یه چیزایی به من ثابت شد.مثل اینکه هیچکس مثل خانواده ام نیست.و آخر از همه دلم واستون یه ذره شده.

خواهری سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

حالا مهمون دعوت میکنی خودت جیم میزانی میری؟ پات برسه اینجا، همچین گوشتو بکشم، حالت جا بیاد

عزیزم همین الان رسیدم.اول هم اومدم اینجا.جون مادرت نزن.میدونی که فوتم بکنی از هم میپاشم.

روانی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

اه اه بدم میاد از این بچه بازیا
خوب اگه خسته ای یه مدت ننویس بعدا بیا

عزیزم بچه بازی نبود.یه سو تفاهم بود که هرکی جای من بود هم ناراحت میشد.و حالا هم حل شده.واسه همین دوباره مینویسم.حالا چرا میزنی(ترس)
ممنون از نظرت.بووووووووس

زهرا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ


بر شمع نرفت از گذر آتش دل دوش

آن دود که از سوز جگر بر سر ما رفت.....

منم تنهام... احساس می کنم هیچ دوستی ندارم در حالی که اطرافم پره از کسایی که اسم خودشونو گذاشتن دوست ...هرچی فکر میکنم بیشتر از یه نفر اسم کسی تو ذهنم نمیاد که واقعا دوست بوده باشه

تو اگر میدانستی که چه زخمی دارد که چه دردی دارد خنجر از دست عزیزان خوردن
از من خسته نمیپرسیدی آه ای مرد چرا تنهایی
میدونم همونی که دوست مشترکمون بود حالا دیگه دوستم نیست.خوبه همون رو داری.پس محکم بچسب باد نبرتش(چشمک)

آلیس چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.jahizieh.mihanblog.com

خصوصی داری گلم

جواب خصوصی:خیلی بدی.نمیگی چطوری پیدات کنم؟
نمیگی دلم برات تنگ میشه؟
احیانا اوشون از اقوام مادر شوهر نبودن؟
یعنی یه ماه نمیای؟
نه تو رو خدا.من به امید شماها برگشتم.آأیییییس.وقت کردی بیا.

آلیس چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.jahizieh.mihanblog.com

اااااااااااوئووووووووووووووووا حذفش کن این که شد عمومی شرمکنده پاکش کن

غصه نخور اینجا همه محرمن عسیسم.الان پاکش میکنم.به شرطی که زود بیای

علیرضا(مردی از مترو) پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://metroman.blogfa.com/

سلام

احتراما به استحضار میرساند با توجه محتوای پست اخیر خواهشمند است یک عدد دیوار راست پیدا نموده و در اسرع وقت آن را صعود بفرمائید.

با تشکر. مردی از مترو
:)))

سلام.
در راستای دیوار مدکور یک عدد دیوار با مشخصات مورد نیاز یافتیم.منتها به جای صعود سقوط کردیم.آن هم با یه جاییمان.احساس کردیم کمرمان کلا جابجا شد.و بسی موجب خنده ی حظار شدی
از کامنت راه گشایانه تان متشکریم.

پاییـــــــــــــــــــــــــزان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ق.ظ


عزیز دلمتو دختر دوست داشتنیی هستی و من بی اغراق بگم که از همین راه دور از دل همین امواج نامرئی دنیای مجازی همیشه صفای دلت و مهربونی و دوست داشتنی بودنت رو حس کردم و برات احترام زیادی قائلم .من هیچ خاطره بدی از تو ندارم و هر چی بوده لطف و خوبی و محبتت بوده که نصیبم شده و از اشناییت خوشحالم و به خاطر کوتاهیهام عذر میخوام رسماٌ

من مشکلم فقط کیاناس که تو رو از راه بدر کرده و دست از سرت برنمیداره .چرا نیومدی منو بگیری آخه

دوست دارم. به قول شاعر:
به خاطر منم شده مواظب خودت باش...

اول که کامنتت رو خوندم اسمت رو ندیدم.فکر کردم پسری.از جمله ی اولت.میدونی اگه پسر بودی الان فرستاده بودمت اون دنیا؟
آخه مشکل همینه چون تو فقط از تو نت من رو میشناسی اینججوری فکر میکردی.اگه یه بار حتی پای تلفن حرف میزدیم و اون روی سگم بالا میومد و ازون جیغ قشنگا میزدم هم نظرت عوض میشد هم یه خاطره ی خوشگل تو ذهنت ثبت میشد.یا مثلا پای تلفن یهو بی دلیل میزدم زیر گریه به خل بودنم پی میبردی و زنم نمیشدی.
کدوم کوتاهی؟تو وظیفه نداری بیای واسم کامنت بذاری حتی اگه ازت خواهش کنم.پس تا حالا هرچی بوده به خاطر لطف خودت بوده عسیسم.و اگر هم گاهی به من سر نزدی دوست ندارم ناراحت بشی.واقعا از ناراحتی های اطرافیانم زجر میکشم.نه واسه اینکه دوست داشته باشم ها.واسه اینکه به من روحیه بدی(چشمک)

به قول مترو ینا رو خودم از راه به در کردم.
به قول کدوم شاعر؟

علی تنهاست پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

خواهری سلام

گفتی آرزوت اینه که بشی مثل همون یلدای قدیم،شاد و شنگول و ...!!! . که این آرزوی من هم هست.الان حتما با خودت میگی تا تو باشی نمیتونم!

شاید اگه اصلا همچین داداشی نمیداشتی بهتر بود.نبود؟

سلام داداشم.
نه داداشی.این چه حرفیه.محبت هات رو فراموش نمیکنم.
تو رو خدا اینجوری نگو.دلم میگیره ها.دوستت دارم
داداشی ببین من الان خوشحالم.تو هم خوشحال باش.

خواهری پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

آقا واقعا لذت میبرم میبینم همه شنگول و منگول دوره هم هستین، ایشالا همیشه به همین منوال باشه.
یلدا میگم یه مهمونی بگیر دیگه، شام هم بده، من فقط برگ میخورام ها، دکترم گفته غیره برگ نخور

ما اینجا آقا نداریم.پس حبه ی انگور چی شد؟
ایشاا...اگه عمری باقی باشه.
اگه هر کی دنگ خودش رو بده من هستم.فقط باید زنانه مردانه اش کنیم.
مثل دکتر من که گفته هیچ قرصی هم نخور.فقط نمک دوای دردته

خواهری شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ق.ظ

یلدا نگفتی چی شود؟ دکتر رفتی چی گفت؟ بگو دیگه

نه هنوز نرفتم.وقت نمیده که

خواهری شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ق.ظ

یلدا نگفتی چی شد ؟ دکتر رفتی چی گفت؟ بگو دیگه

تینا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

چه نظر جامع و شاملی.ممنون.
بووووووس

زهرا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ


سلام
امیدوارم از حرف های امروزم ناراحت نشی...
ادم باید طرف مقابلش رو درک کنه
من وقتی میبینم دوستام به درددل کردن نیاز دارن حرفاشون رو گوش میدم ولی فکر نکنم تا حالا مجبور به این کارشون کرده باشم
هر کسی یک طبعی داره خب منم این مدلیم دیگه
خودت باید تا حالا فهمیده باشی

امروز هم تو هم اون با حررفاتون یه کاری کردین که......
طبیعتت باعث میشه فکر کنم محرم نیستم.

زهرا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

خواه.......ری

راستی دلم واسه خواهری دلم تنگ شده ها
خواهری گلم من نیام این طرفا تو یه حالی از ما نپرسی ها!

این دیگه به من مربوط نمیشه.هرچی میگم این خواهری واسه تو دوست نمیشه به گوشت نمیره.دیگه هیچی نمیگم
نصیحت همه عالم چو باد در قفس است چو آب در غربال

خواهری یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام زهرا جان،
من الان نگرفتم، منو میگی یا یلدا رو ؟
خوبی زهرا جان؟ چطور بیدی؟

زهرا که میدونی اصلا کاری با من نداره.اگر میاد اینجا واسه توئه.اینجا هرکی به هر دلیلی میاد جز من.
که وقت نداری؟؟؟؟؟؟؟؟/

خواهری یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

یلدا بد نیست بیای یه عرض ادبی بکنی بری ها، راه دوری نمیره، صواب داره
یه چی میگم پرو نشی ها،اشتباهه تایپی هست : دلم برات تنگ شد

من همه اش اینجاام.اما وقتی میام میبینم فقط۱کامنت دارم حرص مسخورم هیچی نمیگم

خواهری یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

شده

یعنی چی شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد